Liste over de forskellige brugergrupper?
Fra : Henrik

Dato : 25-02-01 10:02

Er der nogen der har sådan en liste, eller kender en hjemmeside med sådan
en?
Jeg tænker på de forskellige ting som man nu kan taste ind fx "666" og alt
det der.

Vh Henrik

Mail venligst:

henrik@larsen.tf

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 10:19

Henrik skrev:

>Jeg tænker på de forskellige ting som man nu kan taste ind fx "666" og alt
>det der.

Du kan vist taste alt ind fra 1-999 eller 9999? Men jeg tror ikke du
skal regne med det gør nogen forskel.

Jeg har sat min til 3034953, og jeg venter stadig på den begynder at
sige som en tilkalket kaffemaskine...
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : John Thomsen

Dato : 01-03-01 12:03

On Sun, 25 Feb 2001 10:18:48 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Jeg har sat min til 3034953, og jeg venter stadig på den begynder at
>sige som en tilkalket kaffemaskine...
>--
måske fordi der mangler et ciffer....? )

Venligst
John