MS Windows
briani 27239
Billede CD i Winxp
Fra : SØren Rathje Jensen

Dato : 07-10-02 12:20

Hej

Jeg har læst at man under windows XP kan brænde sin billeder, således at de
kører som et slideshow på maskiner der kører ældrer versioner af Windows.
Det skulle være sådan at når man isætter cdén starter den selv op mm.
Er der nogen her der ved hvordan ???

Hilsen

Søren

Fra : Richard Thune

Dato : 07-10-02 13:06

"SØren Rathje Jensen" <srje@tietgen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører som et slideshow på maskiner der kører ældrer versioner af Windows.
> Det skulle være sådan at når man isætter cdén starter den selv op mm.
Når jeg brænder billeder via det indbyggede brænderprogram kommer windows
selv og spørger om der skal vedlægges et billedviserprogram, har et eller
andet sted hørt/læst at denne funktion er en del af powertoys xp men ved det
ikke.
Richard Thune

Fra : Madsen

Dato : 07-10-02 15:24

SØren Rathje Jensen skrev:

> [...]
> kører som et slideshow på maskiner der kører ældrer versioner af Windows.
> Det skulle være sådan at når man isætter cdén starter den selv op mm.

Prøv at kigge her:
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>
(CD Slide Show Generator).

Madsen