Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diadscanner
Fra : Soren Pedersen

Dato : 07-10-02 10:51

Naboen min har en hulens masse dias han gerne vil have scannet ind, og har
været ude for at lede efter et sted han kunne leje en, da det er en one-time
operation. Men han sifger at han ikke kan finde nogen til leje....Kan det
virkeligt være sandheden ???

Mvh
Søren
--
Kig billeder og "Mini-marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : max

Dato : 07-10-02 11:58

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote in message
> [...]
> operation. Men han sifger at han ikke kan finde nogen til leje....Kan det

www.goecker.dk
måske er det noget.. mvh max

Fra : Søren Blom

Dato : 07-10-02 13:07

"max" <maxartz@hotmail.com> skrev i
> "Soren Pedersen" <smp@privat.dk> wrote

Som privatperson er der ikke mange steder, hvis nogen overhoved der udlejer
foto udstyr.
www.goecker.dk handler kun med momsregisteret virksomheder og sådan er det
med de steder jeg kender der udlejer fotoudstyr, men skal da ikke kunne sige
om der findes nogen der udlejer til privatpersoner.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 08-10-02 08:24

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Naboen min har en hulens masse dias han gerne vil have scannet ind, og har
> været ude for at lede efter et sted han kunne leje en, da det er en
one-time
> operation.

Han har vel været ude og indhente tilbud nogle steder, ved at der er mange
proff fotografer der tilbyder at lave sådanne.
Det kan nemt været samme prisleje som at leje sig til en løsning.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97