MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Media Player i WinXP Pro
Fra : Laursen Brothers

Dato : 07-10-02 11:24

Jeg ved ikke hvad der er sket, men min Windows Media Player (7) i XP Pro
kommer pludselig med en fejlmelding og vil ikke starte op.

Hvor finder jeg en ny jeg kan installere ??
og bedre endnu: Hvordan af-installere jeg den gamle ??

Asger

Fra : Klitgaard

Dato : 07-10-02 11:29

"Laursen Brothers" <jakob@webhusetNOSPAMZ.dk> skrev i en meddelelse

> og bedre endnu: Hvordan af-installere jeg den gamle ??

9'eren i beta finder du her:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Laursen Brothers

Dato : 07-10-02 13:09

Har prøvet. Virker heller ikke.

Når jeg vil starte en videofil så starter WMP rigtig nok op, men så kommer
den der fejlmelding og så lukker WNP.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 08-10-02 07:58

On Mon, 7 Oct 2002 12:29:02 +0200, "Klitgaard"
<mrsmooth@FJERNDETTEprivat.dk> wrote:

>"Laursen Brothers" <jakob@webhusetNOSPAMZ.dk> skrev i en meddelelse

>9'eren i beta finder du her:
>http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Jeg syntes ikke det er en god ide at downloade BETA udgaver.
I kan få mange problemer med skidtet, vent til softwaren er færdig.

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.

Fra : Madsen

Dato : 07-10-02 15:44

Laursen Brothers skrev:

> Jeg ved ikke hvad der er sket, men min Windows Media Player (7) i
> XP Pro kommer pludselig med en fejlmelding og vil ikke starte op.

Hvad siger fejlmeddelelsen?

Madsen.