3310 - ordbog.
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-02 10:28

hvordan er det at man sammesætter som ord som er i ordbogen.?

Fra : Inbound \(2860\)

Dato : 07-10-02 10:35

hvordan er det at man sammesætter som ord som er i ordbogen.?

Ikke forstået

/Mic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-10-02 10:41

nn skrev:

>hvordan er det at man sammesætter som ord som er i ordbogen.?

Hvad mener du præcis?

Hvis du skal skrive "ordbog", så skal du taste 673264.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Wormie

Dato : 07-10-02 10:48

> hvordan er det at man sammesætter som ord som er i ordbogen.?
Sådan som jeg forstår spørgsmåler er det hvordan du skriver eks postbud ved
først at skrive post og derefter bud.

Det gør du ved at skrive post, trykke pil højre og skrive bud. Højrepilen
angiver at det er en ny del af et sammensat ord du vil skrive

mvh

David