Mafia problem
Fra : Mads Møllegaard

Dato : 07-10-02 09:04

Hejsa,

når jeg prøver at starte et new game hopper den ud i windows efter teksten
"Autumn 1930" har stået der!?!?!?

nogen der har gode ideer til hvad jeg kan gøre, for jeg føler lidt jeg har
spildt mine penge. Kan dog godt tage tutorial og free ride, men det er ikke
fedt i længden

Jeg har:

win xp
gf4 mx
nvidia 30.82 (har prøvet med de nyeste beta'er også)

På forhånd tak!

Fra : Keld

Dato : 10-10-02 18:50

Hej Mads.

Jeg kan ikke hjælpe men vil høre om du ikke har haft problemer bare med at
komme igang med spillet ? Jeg har windows XP og har download sevicepack 1,
har en AMD 1800+ processor, Nvidia TI 200 64 mb grafik kort,
soundblasterlive 5.1, 512 MB. Indstallation kører fint, jeg gemmer opsætning
under setup. tryker på iconet den starter men hopper så af og jeg kan se mit
skrivebord igen - kan du hjælpe ?

Hilsen Keld

Fra : biels

Dato : 20-10-02 01:10

hejsa jeg har fået et problem med mafia,
når jeg når til missionen omerta, altså hvor jeg skal dræbe frank
den holder simpelthen op med at loade spillet ud for F i maFia
jeg kører spillet på en klokket 392 mhz 168 mb sd ram og et
overklokket grafik kort nvidia 32 mb mx geforce 2!!!

mvh niels