Serverfejl
Fra : Allan Pedersen

Dato : 07-10-02 08:20

Er der nogen der kan fortælle mig,hvorfor jeg ikke kan besvare indslag her
på siden?Jeg får en melding om at meddelelsen ikke kan sendes!
Allan

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 07-10-02 08:29

On Mon, 7 Oct 2002 09:19:38 +0200, "Allan Pedersen" <pirken@mail.dk>
wrote:

>Er der nogen der kan fortælle mig,hvorfor jeg ikke kan besvare indslag her
>på siden?Jeg får en melding om at meddelelsen ikke kan sendes!

Hej Allan.

En eksakt fejlmeddelse vil hjælpe. Er det outlook der kommer med
fejlen?

Mvh. Brian
--
Min private babeside - nu med IPIX billeder.
http://www.patricia-brinch.dk (Ved e-mail, slet 2xBEDSTE)

Fra : Alex Linaa

Dato : 07-10-02 08:59

"Allan Pedersen" <pirken@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan fortælle mig,hvorfor jeg ikke kan besvare indslag
her
> på siden?Jeg får en melding om at meddelelsen ikke kan sendes!

Det kunne være Sv: Re: problematikken.
Se f.eks. på http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

Jeg sætter XFUT til
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, hvor du har
bedre muligheder for at få et kvalificeret svar.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Henrik Falck

Dato : 14-10-02 21:01