til Marianne fra ---->
Fra : *** Johnny 2000 ***

Dato : 07-10-02 05:55

kan du bevise din påstand om at SIS chipsæt på MB er skod og dit foretrukne
mærke er bedre, Marianne ?????
- at SIS er dårligere end andres ????
- hvor har du dine "påstande" fra ????
- bevis det ....

kan du ikke det så la' vær' at svine SIS til hver gang der er en der spørg
om SIS
- kan du derimod bevise at det er SIS der skoder vildt, skifter jeg til et
MB magen til dit

johnny

Fra : testpersonen

Dato : 07-10-02 19:41

"*** Johnny 2000 ***" <lowlife@sol.dk> wrote in message
> [...]
> om SIS
> - kan du derimod bevise at det er SIS der skoder vildt, skifter jeg til et

Lad mig sige det på den her måde.. jeg har et asus p4s333 mobo.. det har sis
645 chipset..
Jeg har ALDRIG haft et asus board før med så mange problemer.. så virker mus
ikke.. så kan jeg ikke OC det..
min ram kører kun 2100 istedet for 2700 som det skulle.. jeg havde hørt så
meget godt om det her board..
men jeg har dagligt problemer med det.. jeg har haft 2 intel chipset asus
boards (p200 og p3 550) som bare virkede.. så sis dårligt.. jow.. deres 645
er dårligt.. kan ikke udtale mig om de andre efterfølgende...

Testpersonen

Fra : M.N.

Dato : 08-10-02 07:50

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> wrote in message
> Lad mig sige det på den her måde.. jeg har et asus p4s333 mobo.. det har
sis
> 645 chipset..

KLIP
>deres 645 er dårligt.. kan ikke udtale mig om de andre efterfølgende..

SIS 645 og 645DX er fremragende chipset. Har et 645DX nu (før 645) og begge
kørte 100% stabilt. Skal også have SIS næste gang.

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-02 10:55

kan du bevise din påstand om at SIS chipsæt på MB er skod og dit foretrukne

Ser beviser nok her i gruppen

mærke er bedre, Marianne ?????

Så vidt jeg har kunne læse nævner hun ikke noget mærke, kun at det var det
med sis chipsæt der var bøvl med.

- at SIS er dårligere end andres ????

Kan da ses her i gruppen
men alle de problemmer kan selvfølgeligt også skylles dårlige driver eller
gammel hardware som bliver sat i
eller så simpelt adresse konfligt, selv om systemmet siger at alt er ok.

> kan du ikke det så la' vær' at svine SIS til hver gang der er en der spørg
> om SIS

Gør hun det, nu ikke egning med dig om

> - kan du derimod bevise at det er SIS der skoder vildt, skifter jeg til et
> MB magen til dit

Tja du havde da en del bøvl med dit ikk

Mvh. JS

Fra : *** Johnny 2000 ***

Dato : 12-10-02 18:29

ha ha

kom du med beviser istedet .......

johnny

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-02 01:10

Sådan er livet du gamle, har selv erfaret det hi hi, spare man en hund
koster det som regel 2 i den sidste ende )

Men hvorfor brokker du så over dine fejl når du syndes at det er ok ?

Jeg har da Asus, MSI, og Abit med intel chipsæt har da aldrigt set disse
fejl eller har haft de problemmer.
Men jeg giver da gerne et par hundre kroner merer for noget der virker.

Mvh. Js.

Ps. Beviser er der nok af her i gruppen.

Jeg har lige fået en lærker sag Asus p4pe med intel 845pe det funker, prøv
denne.

Fra : *** Johnny 2000 ***

Dato : 13-10-02 06:28

jeg har da også haft en del SIS chipsæt, de har aldrig haft fejl ... udover
dette P4S8X, men det er sjovt ( ha ha ) et det kun er ASUS der har fejl med
dette chipsæt .....

SIS645DX slog da stortset alle Intels chipsæt da de var på mode, men det var
nok held

- jeg tror det hele skyldes at asus har flyttet deres produktion til kina,
så nu er det blevet ASUX istedet

iøvrigt er den ikke gået ned 1 gang siden der er kommet den nye opdatering,
der er skruet lidt ned for det hele, men den kan da OC's og køre stabilt