Utilfredshed med foderet *g*
Fra : Trine Piltoft

Dato : 06-10-02 22:17

Jeg har en lumsk mistanke om at mine katte har været noget utilfredse
med det foder jeg har serveret for dem her på det seneste *g*
Jeg havde vundet en hel del specifik på nogle toplister, og i et pænt
stykke tid havde jeg så fodret med en blanding af det og RC som de
plejer at få. De sidste par uger har de dog kun fået Specifik, men
igår havde jeg så indkøbt en 10 kg´s RC som så jeg igen kunne blande
de 2 fodertyper inden jeg gik helt tilbage på RC´en.
Mine katte havde dog åbenbart ikke tålmodighed til at vendte på at
deres madmor fik blandet noget RC i skålene, så de har selv taget
affære og lavet et relativt stort hul i posen (som jeg da eller synes
må være lidt svær at lave hul i) og så har der ellers været ta´ selv
bord. Det bratte foderskift har selvfølgelig resulteret i brækklatter
rundt omkring, men jeg er sikker på misserne synes det har været det
værd *s*.

Hilsen Trine og misserne der lige nu sidder og fisker i madskålene for
at se om de dog ikke kan komme uden om det der åbenbart ret så
frygtelige Specifik.

PS: Undrer mig iøvrigt lidt, for jeg har tidligere foderet meget med
Specifik og mine katte var vilde med det dengang - er der nogen der
ved om der er ændret noget i foderet i løbet af de sidste par år??

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-10-02 23:37

In article <3da0a869$0$32529$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Trine
Piltoft <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote:

> PS: Undrer mig iøvrigt lidt, for jeg har tidligere foderet meget med
> Specifik og mine katte var vilde med det dengang - er der nogen der
> ved om der er ændret noget i foderet i løbet af de sidste par år??

Ved det ikke - men jeg har prøvet at tage smagsprøver af Specific med
hjem og meldingen fra mine primadonnaer er klar: Det dér er simpelthen
ikke spiseligt!
Jeg prøver for resten p.t. at smugle lidt Science Plan Hairball control
light i deres mad, fordi det ville være genialt hvis det kunne hjælpe
lidt på at få den indvortes pels ud igen - men de kan sørme sortere,
kan de... *suk*

Fra : Ann K.

Dato : 06-10-02 23:53

Hejsa.

Ann Rudbeck skrev;
>Ved det ikke - men jeg har prøvet at tage smagsprøver af Specific med
>hjem og meldingen fra mine primadonnaer er klar: Det dér er simpelthen
>ikke spiseligt!

<>Hi - Ranje blev for et godt stykke tid siden sat på Specifiks
slankefoder... der var smagsgaranti - og i den første poses "levetid"
var foderet et HIT ! Ranje tabte sig lidt og vi købte så en ny
pose...
Adrrr - det kan godt være at der stadig er smagsgaranti - men nu er der
ingen som synes om maden, undtagen Aske, som skal være lidt alternativ
Selv Namacoola brokker sig over maden... Men Ranje taber sig
stadig - især fordi han ganske enkelt ikke giiiider at spise sin daglige
nøje tilmålte ration og dermed levner næsten 10 - 15 gram.
Så vi fortsætter med Specifik Og sørger så for at Tjalfe og Aske for
tilskud af RC Indoor + hills oral care... de to drenge er jo ikke for
tykke!

Mvh Ann.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-10-02 21:51

>Jeg prøver for resten p.t. at
>smugle lidt Science Plan Hairball control
> [...]

Hi hi - ja. Er der nogen der vil købe 2 HALVfyldte skåle med
Specifik. Måske lettere oversavlet i forsøget på kun at spise RC´en
*g*??

Knus fra
trine & co.

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 07-10-02 22:03

> Hi hi - ja. Er der nogen der vil købe 2 HALVfyldte skåle med
> Specifik. Måske lettere oversavlet i forsøget på kun at spise RC´en
> *g*??

Hehe, alle mine tre er helt vilde med Specifik, så du kan bare sende det
denne vej ;) Og savl plejer mine katte ikke at være bange for.

Vibeke