Garanti på mobil fra udlandet??
Fra : Inbound \(2860\)

Dato : 06-10-02 21:54

Hey NG

Kan nogen fortælle mig om der er garanti på en mobil købt i
udlandet....altså så den kan fixes i Danmark eller laves SW opdates.

/Mic

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-10-02 00:06

> Kan nogen fortælle mig om der er garanti på en mobil købt i
> udlandet....altså så den kan fixes i Danmark eller laves SW opdates.

ja, det er der, ihvertfald nogle steder :)
Min Nokia tlf, prøvede jeg at aflevere i en alm teledanmark butik, men de
ville ikke reparere den.
Så kørte jeg til en Club Nokia forhandler, ikke noget problem her, jeg havde
ikke engang en kvittering med....

Jakob

Fra : Inbound \(2860\)

Dato : 07-10-02 07:05

Ok, nu er det en T68 der er tale om her, er der nogen der har erfaring med
Ericsson, på det punkt?

/Mic