Nu er min kat kommet på nettet..
Fra : Karina Lehmann

Dato : 06-10-02 21:00

Så har jeg fået lavet en hjemmeside om mig og så selvfølgelig min dejlig
kat...

Den hedder: http://www.ellingone.dk/karinas%20website/index.htm

Kærlig hilsen
Karina og Bacardi

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 07-10-02 06:37

Hejsa Karina

Hvor er hun dejlig.*s*

mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Kate

Dato : 07-10-02 21:34

Hejsa

Hun er vel nok nuttet. Hvad siger fuglen til at hun ligger ovenpå
buret?
Mowgli springer også op på kaninburet og de første gange gik kaninen
helt amok. Hun forsøgte at angribe ham gennem tremmerne, men hansyntes
bare hun var sjov. Nu glor hun op og så ignorerer hun ham.
I går havde jeg hende ude på sofaen, hun har et problem med at holde
sig ordentlig ren, så jeg vasker hende med jævne mellemrum. Mens hun
tører lader jeg hende sidde på et tæppe i sofaen. Mowgli syntes hun var
meget morsom og gjorde alle mulige krumspring for at få hende med på en
leg, hvilken hun ikke ville for kaniner leger ikke som katte gør. Efter
flere gange at han sat ham ned fra sofaen opgav han og lagde sig helt
opad hende og sov. Kaninen sad længe heeelt stille, uden at vide havd
hun skulle. Da han så stadig ikke gjorde tegn til at gå begyndte hun at
vaske sig. Så kastede han lige et blik bagud, som om han ville sige
"lig lige stille, hva'" Lidt efter lagde hun sig faktisk med snuden ind
i hans pels på bagbenet. Jeg ville ikke forstyrre med at tage billeder
for hun bliver så let skræmt, så det kommer der desværre ikke nogle
billeder af.
Så selvom Mowsen er en værre gavtyv, så er han altså også utroligt rar

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-10-02 19:30

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> billeder af.
> Så selvom Mowsen er en værre gavtyv, så er han altså også utroligt rar

Hej

Mit marsvin er efterhånden ved at vænne sig rigtigt godt til katte. Yatzy er
rædselsslagen for Ouzo (mit marsvin), når den er ude af buret, men nede i
buret er den da ikke farlig. I hvert fald ikke mere farlig end at vi to
gange har fundet hende i buret i færd med at spise det lille dyrs frø og hø
Tja græsset er vel altid grønnere ovre på den anden side?

Kari

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 08-10-02 00:11

Hun er da bare noget af det mest nuser. Og jeg siger atter til mig selv, 7
katte er nok, 7 katte er nok, ikke flere killinger *S*

M.v.h
Lise