medal of honur
Fra : Christian

Dato : 06-10-02 20:51

jeg har store problemer med nogle chaeferhunde der gerne vil bide mig i
benene ...*GGG* det er i medal of honur.....der kommer for mange
soldater...hvad skal jeg gøre....jeg har håndgranater nok ...men jeg syntes
ikke jeg rammer dem

christian

Fra : Steffen

Dato : 06-10-02 22:33

Øhh, skyde dem? :)

--

Sincerly / Mvh. Steffen Y.

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"
- Homer Simpson.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 06-10-02 22:47

On Sun, 6 Oct 2002 23:33:19 +0200, "Steffen" <Airbus@REMOVEofir.dk>
wrote:

>Øhh, skyde dem? :)

Ja det er klart det bedste at bruge smg'en og plaffe den ned med.
(TFdk) AcuDoc
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk

Fra : Repost

Dato : 07-10-02 13:32

"Steffen" <Airbus@REMOVEofir.dk> wrote in message
> Øhh, skyde dem? :)
>
> --

GENIALT, jeg har i flere uger prøvet at gennemføre spillet men det ender
hele tiden med der er nogle hunde der bider mig ihjel. Tak for tippet

Repost.

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 07-10-02 13:36

> [...]
> benene ...*GGG* det er i medal of honur.....der kommer for mange
> soldater...hvad skal jeg gøre....jeg har håndgranater nok ...men jeg

du skal ikke nakke dem, for de bliver ved med at komme, du skal bare løbe
fra dem og hen til den bil der venter lidt henne af gaden. (hvis altså det
er der du har problemer med hundene)

// Mads @ www.startout.dk