Ferie 2003 - turen går måske til Kroatien
Fra : Klostervej

Dato : 06-10-02 20:46

Hej!
Jeg ville lige høre, om der var nogen i gruppen, som har gode erfaringer med
Kroatien.
"Kør selv - lej telt eller mobilhome"
Kan I anbefale specielle rejsearrangører, evt. campingpladser eller lign.
Alle gode råd modtages med kyshånd. På forhånd mange tak.
Mvh Dorthe Baadsgaard

Fra : BHR

Dato : 06-10-02 21:54

Istrien er godt, hvis man er indstillet på at der gerne må være mange
mennesker.
Vi har prøvet flere forskellige campingpladser, og alle har haft mange gode
ting at byde på. Dog er "Lanterna Camp" ikke sagen, hvis man helst vil kunne
gå ind til en by for at spise, så man ikke er afhængig af at skulle køre
tilbage efter en god middag med tilhørende vin.
Især VSAR-området har vi nydt, fordi muligheden for at surfe og svømme er
super. Her er mange små øer som giver et mål for svømmeturen eller man kan
surfe omkring.
Priserne på campingpladsen er som i sydfrankrig eller måske lidt billigere,
men toiletforholdene er også lige så gode. Det var de ikke i gamle dage.
1980-erne.

Fra : Balsgaard

Dato : 09-10-02 08:37

Hej,

Vi har været ved Vsar i år, og gør det nok igen til næste år. det var en
kanon sted. vi boede på camping Turist, som ligger ved byen. 5-10 min. gang,
så er man nede i byen. prøv at se linket her.
http://www.istra-1.com/porec/eng/cturist.html

Mvh Ulrik

Fra : tomhk

Dato : 20-10-02 18:32

"Balsgaard" skrev d. 09-10-02 08:37 dette indlæg :
> [...]
gang,
> så er man nede i byen. prøv at se linket her.

Vi har været på Istrien sommer 2002,campingpladsen hedder Zelena
Laguna,denne plads kan varmt anbefales det er nemt at komme til by for
at indtage en god middag som kan gøres for ca.60 dk.Man kan komme til
Porec med båd eller tog,turen vare ca.20 min og koster 18 dkr per
person.På Campingpladsen findes der 4 gode spisesteder hvis man ikke
lige har lyst til at tage ind til byen,swimming poolen er ok,badedstrand
er der ikke rigtig noget af,men er man til snorkling er havet perfekt
til dette.

M.V.H Tom

http://www.kandu.dk/

Fra : Klostervej

Dato : 21-10-02 14:00

Mange tak for de fine anbefalinger.
Så er der i hvert fald lidt at gå efter. Jeg glemte vist at skrive, at det
drejer sig om 2 voksne og 2 børn, til sommer vil de være 1 og 4 år, så det
skal gerne være børnevenligt også.
Hører gerne (evt. kort) fra jer igen, om stederne var børnevenlige.
Hilsen Dorthe Baadsgaard

Fra : tomhk

Dato : 24-10-02 18:18

"Klostervej" skrev d. 21-10-02 14:00 dette indlæg :
> [...]
det
> skal gerne være børnevenligt også.
> Hører gerne (evt. kort) fra jer igen, om stederne var børnevenlige.

Du spørger om stedet er børne venligt,stranden skal man være lidt
forsigtig med da der er støbte platforme som man opholder sig på og
bader fra,men der findes en dejlig pool på pladsen som er fin til
børnene.

M.V.H

Tom

http://www.kandu.dk/