Nyt Design
Fra : Hønemor

Dato : 06-10-02 20:40

Hejsa
Så fik jeg slettet rammesiderne og er startet fra bunden igen
Jeg tror det hele kan ses nu, da det ikke linker til mit Drev ......Ellers
vil jeg gerne vide det.
Men med den nye side kan jeg ikke oploade via FrontPage, så jeg har brugt en
anden FTP.
KH Hønemor

Fra : Hønemor

Dato : 07-10-02 04:29

UPS
www.pspvenner.dk
KH Hønemor

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-10-02 08:26

De link du har gjort aktive virker.
Folt design, men personligt bryder jeg mig ikke om for lange sider, men
hellere links til flere forskellige sider.

Per

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 07-10-02 06:47

"Hønemor" <fagerberg@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg gerne vide det.
> Men med den nye side kan jeg ikke oploade via FrontPage, så jeg har brugt

Hej Hønemor
Jeg har kikket på din side og kan godt lide dit design, men jeg forstår ikke
hvorfor du ikke kan oploade via Frontpage da jeg kan se den er lavet i
Frontpage ? det skulle der da ikke være nogen problemer med.
mvh Kirsten

Fra : goofy

Dato : 07-10-02 07:37

Hej Hønemor
"
.......Ellers

Det hele kan ses, venter spændt på at du får lagt alt op.
Bruger også PSP

Steen Vinbæk

Fra : Hønemor

Dato : 07-10-02 09:58

Nej, der skulle ikke være problemer med oploading gennem FrontPage.
Men jeg får fejlmeddelelse 550 Permission denied når jeg forsøger )))
Så derfor kan jeg ikke oploade der igennem.
KH Hønemor

Fra : Ulrik Friis

Dato : 09-10-02 10:05

> Nej, der skulle ikke være problemer med oploading gennem FrontPage.
> Men jeg får fejlmeddelelse 550 Permission denied når jeg forsøger )))
> Så derfor kan jeg ikke oploade der igennem.

Filer => Udgiv Web-sted, i adressefeltet skriver du:
ftp://www.pspvenner.dk hvis det er den adresse du anvender. Du skal først
erklære hvilken protokol du vil bruge (ftp://) og dernæst den adresse du har
fået opgivet af din ISP. Den kan godt være ftp.pspvenner.dk. Så skal der stå
ftp://ftp.pspvenner.dk.

Fjern først http:// - den er årsag til fejl 550.

Nååååeeeee - du opgav alligevel ikke helt!

mvh
Ulrik

Fra : Hønemor

Dato : 09-10-02 10:45

http:// bliver også fjernet det skal være ftp://ftp.pspvenner.dk., den
begynder også at overføre, men kommer hver gang med at filerne ligger på
destinationsserveren og ikke på det aktuelle websted og om jeg vil fjerne
dem fra
Bliver spurgt hver gang om jeg vil fjerne om jeg vil fjerne dem fra
Rod-Web-sted )))))))
KH Hønemor

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-10-02 16:01

Den gør det fordi der ligger filer på Serveren som ikke findes lokalt.
Da FP "tænker" at du må have slettet dem så spørger den bare om du
også vil have slettet dem fra Serveren.
Hvis du vil undgå spørgsmålet så fjern afkrydsningen af "Changed files
only" (Kun ændrede filer) i Publish (Udgiv) dialogen.
Filerne vil så ikke blive slettet.

Fra : Ulrik Friis

Dato : 10-10-02 09:09

> [...]
> dem fra
> Bliver spurgt hver gang om jeg vil fjerne om jeg vil fjerne dem fra

FP laver en liste over filer på din PC (det aktuelle web-sted) og en liste
over filer på webserveren (destinationsserveren) og sammenligner dem. Da du
er i færd med at udgive, antager FP, at du vil have en tro kopi af dit
aktuelle web-sted (din PC) ud på destinationsserveren. Og hvis du vil det,
så er der jo ingen grund til, at der ligger ubrugelige filer på webserveren
og fylder op. Derfor tilbyder FP at slette dem. Jeg ville svare ja til at
slette dem.

Eller - du kan lade dem ligge og følge Jens Peters råd.

mvh
Ulrik

Fra : Hønemor

Dato : 10-10-02 13:15

Jeg har valgt at slette og jeg har fulgt Jens Peters råd, men får
meddelelsen alligevel.
Men pyt, så må jeg bruge det andet FTP.
KH Hønemor