Mobil hvor synkroniseringen med adresse-bo~
Fra : Lars Kristensen

Dato : 06-10-02 15:56

Hej NG

Er der nogen her i NGén som har en mobil hvor synkroniseringen med
adresse-bogen i Outlook Express virker både fra computer til mobil og
omvendt?

Hvorledes reagere mobilerne ved synkronisering såfremt man har flere:
- mail adr.,
- tlf.nr.
- samt adresser
på nogle af personerne i adresse-bogen i Outlook Express,.?

Virker synkroniseringen (uden fejl) begge veje?

Jeg har kun behov for at kunne synkronisere med adresse-bogen i Outlook
Express

Sammen med hvilken Win. styresystemer fungere det? Win XP ?

Fungere det godt på nogle af de nye Nokia tlf.?

Såfremt der er en som kan hjælpe mig med at skabe overblik omkring
ovenstående, vil jeg være meget taknemlig.

Mvh Lars

Fra : Kongen

Dato : 12-10-02 15:52

Få fat i outlook eller Lotus. så virker det med de fleste telefoner uanset
hvilket OS du bruger.