NFS Porsche igen
Fra : Rasmus S

Dato : 06-10-02 19:46

For dem som ikke læste min tråd videre før, kan jeg meddele at jeg har fået
spillet igang, men har kun omkring 3 fps i spillet uanset opløsning. Er ved
at blive tovlig ;). Hvad er der galt?

Win XP Pro
XP 1900+
MSI KT3 Ultra
GF4 Ti4200 29.60
512 PC2700

Skal sige at alt andet bare kører derudaf!

Mvh

Rasmus

Fra : Henrik

Dato : 06-10-02 23:04

"Rasmus S" <rasmusstubert@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> [...]
> GF4 Ti4200 29.60
> 512 PC2700
>
> Skal sige at alt andet bare kører derudaf!

Er der ikke sådan en 3D-setup du kan køre, den ligger vist i et bibliotek
for sig selv så vidt jeg husker, måske kan du vælge noget der.

Mvh
Henrik

Fra : Rasmus S

Dato : 07-10-02 06:37

"Henrik" <sahl@REMOVETHISsnaps.dk> wrote.

> Er der ikke sådan en 3D-setup du kan køre, den ligger vist i et bibliotek
> for sig selv så vidt jeg husker, måske kan du vælge noget der.

Er valgt, hjælper ikke.

Mvh

Rasmus