Jagthundebog
Fra : Lars Ibsgaard Olesen

Dato : 25-02-01 07:17

Hej
Da jeg har købt mig en jagthund (Breton) søger
jeg en Jagthundebog, men hvad for en skal jeg
købe mig.

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 06-03-01 14:39

Godt spørgsmål. Du skulle nok have købt eller lånt dig en bøg først og
derefter spurgt efter hvilken hund du skulle købe. Ps hvilken form for jagt
vil du bruge hunden til.
Prøv at gå ind på Danmarks jægerforbund hjemmeside, der kan du få svar på
næsten alt.
Hilsen
Craner

Fra : Lars Ibsgaard Olesen

Dato : 06-03-01 19:50

Den skal bruges til fugle jagt og markprøve.
Har været til hvalpemotivation og en gang marktræning, og i
april starter den med jagt træning det er der bøgerne kommer ind,
hvor jeg skal ha læst mig til de forskellig tegn fløjt og komando....
Før jeg købte hunden læste jeg en del bøger om jagt hunde.
Hilsen Lars