Musik fra Orange reklame?
Fra : Heureka

Dato : 06-10-02 19:41

Nogen der kan oplyse mig hvem der der har lavet nummeret som bliver spiller
i den nye Orange reklame - den reklame hvor de smider rundt med en masse
telefoner?

Thomas :)

Fra : Thomas Kaufmann Jens~

Dato : 06-10-02 20:51

Hej!

> Nogen der kan oplyse mig hvem der der har lavet nummeret som bliver
spiller
> i den nye Orange reklame - den reklame hvor de smider rundt med en masse
> telefoner?

Prøv at kigge på tidligere indlæg - f.eks. fra d 30/9....

-Thomas

Fra : Heureka

Dato : 06-10-02 22:43

kan jeg få en link til den tråd? Min newsreader kan ikke gå længere tilbage
end til den 2/10!

Thomas

Fra : Jacob

Dato : 07-10-02 10:24

"Heureka" <stoltzo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kan jeg få en link til den tråd? Min newsreader kan ikke gå længere
tilbage
> end til den 2/10!
>
> Thomas

I Outlook Express vælger du Funktioner -> hent de næste xxx (standard 300)
meddelelser, så skulle du gerne kunne se tråden.

--
Jacob (svar venligst i bunden af det du citerer)

Fra : Johannes Beyer

Dato : 07-10-02 11:34

Gruppen hedder "Supergrass"

Nummeret der bliver brugt i reklamen hedder "Feen the light"

Albummet, som dette nummer er på bliver udgivet på mandag den 30.09.02

Gruppen har iøjeblikket et hit på MTV der hedder "Grace"

# Johannes

Fra : Johannes Beyer

Dato : 07-10-02 11:37

Seen the light - selvfølgelig