3 mand og en baby
Fra : Peter Holm

Dato : 06-10-02 18:53

Hejsa,
er der en der ligger inde med klippet fra "3 mand og en baby" hvor den
"døde" dreng står bag gardinet ?

mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 06-10-02 19:11

> er der en der ligger inde med klippet fra "3 mand og en baby" hvor den
> "døde" dreng står bag gardinet ?

Søg på nettet og du skal finde. Folk har garanteret laver hjemmesider, der
omhandler den skrøne.

Det havde de:
http://www.snopes.com/movies/films/3menbaby.htm

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-10-02 16:56

> Søg på nettet og du skal finde. Folk har garanteret laver hjemmesider, der
> omhandler den skrøne.

skrøne eller ej... jeg fik sgu et sug i maven da jeg så det... jeg så det
heller ikke før jeg vidste hvad jeg skulle se efter

sniper_Nolight

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-10-02 17:26

> skrøne eller ej... jeg fik sgu et sug i maven da jeg så det... jeg så det
> heller ikke før jeg vidste hvad jeg skulle se efter

Jeg kan huske, at formiddagsaviserne også herhjemme slog vandrehistorien
stort op. Desværre var det bare en papfigur af Ted Danson, der gemte sig
bagved gardinet (og oven i købet optræder igen senere i filmen).

Jf. f.eks. http://www.snopes.com under filmsektionen.

MVH
Jens