Las Vegas Hilton...?
Fra : Lovelace

Dato : 25-02-01 06:06

Hej alle!

Der er en sang som jeg har fået på hjernen, men jeg kan sq ikke finde ud af
hvem det er med!
Det er et vaskeægte "Sky Radio-Hit", altså en rigtig
ballade-easylistening-ting, som de har spillet år efter år, men det har
endnu ikke lykkedes mig at identificere artisten!

Det går noget i retning af: "Can you guess where i´m calling from? ... The
Las Vegas Hilton...."
Godt nok ikke meget hjælp, og jeg er kun "næsten" sikker på at der bliver
sunget "Las Vegas Hilton"..... Tænkte om der måske skulle være eén der
kendte den og måske kunne hjælpe med sangeren/titlen?

På forhånd mange tak!

Linda