MS Windows
briani 27239
FAT16 - FAT32
Fra : Michael

Dato : 06-10-02 17:52

Hej...

Håber der er en enkelt som kan afhjælpe mig med flg. problemstilling:

Jeg har et spil ved navn "PUZZLE" (mjp.exe) men kan ej eksekvere dette. Jeg
"tror" det er fra "FAT16-tiden"...?
Er det muligt at konvertere dette til FAT32??

På forhånd tak...

Michael

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 18:58

Michael skrev:

> Jeg har et spil ved navn "PUZZLE" (mjp.exe) men kan ej eksekvere
> dette. Jeg "tror" det er fra "FAT16-tiden"...?
> Er det muligt at konvertere dette til FAT32??

Man kan, så vidt jeg ved, ikke sige at et program er et FAT16 eller
et FAT32-program. Tror du ikke du blander 16 og 32 bit sammen med
FAT16 og FAT32?
FAT er et filsystem på samme måde som NTFS er et filsystem.
Et program vil i langt de fleste tilfælde kunne installeres på og
køres fra både FAT16, FAT32 og NTFS-drev.

Læs mere her:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q154997>

Madsen.