MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Mediaplayer 7.1 vil ikke starte???
Fra : LB

Dato : 06-10-02 17:54

Hej NG

Jeg fatter ikke hvad der pludselig er gået galt med min Win. Mediaplayer,
jeg bruger Win 98SE
og kan fra den ene dag til den anden ikke starte den op, jeg får følgende
fejl meddelelse "Der er ikke tilstrækkelig hukommelse
til at udføre handlingen"

jeg har en AMD XP2000, 512Mb PC2700 RAM, 30 GB HD(IBM) Samsung DVD, Plextor
16X Brænder, Asus Geforce4ti4600 grafikkort, Audigy Player lydkort, og
alting fungerer perfekt, det eneste der som sagt ikke fungerer er min Win
Medieplayer, som jeg trods alt altid har brugt en del, bla til streamede
videoer og lign.

Jeg har lige prøvet at afinstallere den, og hente den igen på Windows
Update, men med samme resultat, så jeg håber på at der er en af jeg der
ligger inde med et par guldkorn

Mvh
Lars

Fra : ph

Dato : 10-10-02 19:02

"LB" <bureso@mail.dk> skrev i en meddelelse news:anppl1$jrb$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Jeg har lige prøvet at afinstallere den, og hente den igen på Windows
> Update, men med samme resultat, så jeg håber på at der er en af jeg der

Jeg havde det problem at Media Player chrashede hver gang den blev åbnet.
Selve fejlmeddelelsen slog jeg op på MS Knowledge Base, og der skrev de at
jeg skulle tjekke hvilket årstal PC-uret var sat til. Det måtte nemlig ikke
stå til mere end år 2047. Så tænkte jeg at nu måtte de da have spist søm,
men jeg tjekkede uret og det stod på en dato i år 2047. Jeg ændrede til 2002
og fluks virkede Media Player