MS Windows
briani 27239
Hvordan får jeg en text tilbage ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 06-10-02 15:13

Sad lige og skrev et langt svar til en person på min sol mail på
engelsk og ville køre en stavekontrol på det - men da jeg skulle
markere det, jeg havde skrevet og kopiere det over i word, så kom jeg
desværre til at trykke på min touchpad's venstre øverste hjørne, som
jeg jo smart har indstillet til at være "tilbage browser"

Jeg gik derfor tilbage til indbakken i min sol mail - og mit svar er
væk - men ved nogle om det ikke ligger i rammen et sted ?

Det var ret vigtigt, men gider sgu' ikke skrive det hele forfra igen
:(

Håber på hurtigt svar !

-------------------------
Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 06-10-02 15:19

> kom jeg
> desværre til at trykke på min touchpad's venstre øverste hjørne, som
> jeg jo smart har indstillet til at være "tilbage browser"

Du kan prøve at trykke på browserens frem knap, men hvis det ikke hjælper er
der ikke noget at gøre.

--
mvh Kasper