ASUS A7A eller ECS K7S5A ?
Fra : Mikael

Dato : 06-10-02 14:48

Jeg skal have nyt bundkort i min computer, men hvilken
skal jeg vælge. - Og hvorfor ?
Jeg har valget mellem ASUS A7A 266 og ECS K7S5A.

Resten af konfigurationen ser sådan ud:
Athlon XP1700+
256 MB DDR PC2100 Ram
40 GB Seagate Fluid harddisk
32 MB Geeforce2 grafikkort

Mikael
mj@city.dk

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 14:56

Mikael wrote:
> Jeg skal have nyt bundkort i min computer, men hvilken
> skal jeg vælge. - Og hvorfor ?
> Jeg har valget mellem ASUS A7A 266 og ECS K7S5A.

Jeg mener engang at have læst at XP-processorer ikke kan køre på A7A266. Man
skal i stedet have A7A266-E. Jeg har selv sidstnævnte, og er meget tilfreds
med det. Meget stabilt og i orden. Jeg ville ikke vælge ECS'eren og spare
300,- efter hvad jeg har læst om BIOS'er der selv retter dato/tid mv..

> Resten af konfigurationen ser sådan ud:
> Athlon XP1700+
> 256 MB DDR PC2100 Ram
> 40 GB Seagate Fluid harddisk
> 32 MB Geeforce2 grafikkort

Alternativt vil et ASUS A7V333 heller ikke være en dårligt valg...

--
Martin K

Fra : Søren C Madsen

Dato : 06-10-02 16:23

Jeg kører med en Xp 1800 på mit A7A, det går bare rigtig godt og uden
problemer af nogen art (så det behøver ikke at være et A7A-E for at køre med
en XP processor).

Søren C Madsen

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 16:31

Søren C Madsen wrote:
> Jeg kører med en Xp 1800 på mit A7A, det går bare rigtig godt og uden
> problemer af nogen art (så det behøver ikke at være et A7A-E for at
> køre med en XP processor).

OK, så er der jo ingen problemer

--
Martin K