DSS fest igen
Fra : zcully

Dato : 06-10-02 14:21

Hmm har nu læst en del om det der DSS fest og har da også overvejet at
deltage, men men men!!!
Er det ikke en masse som kender hinanden og hvor gamle er folk egentlig?
Hvis det engang blev holdt i Jylland og der var mulighed for at komme, som
ny, så ville jeg da være klar. Har desværre bare ikke så mange penge i
øjeblikket til at tage til Sjælland og kan heller ikke den 12 okt.

/Zcully

P.s.: Jeg er ikke ivrig skribent herinde, men har da skrvet et par indlæg og
læser tit herinde.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-10-02 14:38

zcully wrote:
> Hmm har nu læst en del om det der DSS fest og har da også overvejet
> at deltage, men men men!!!

men hvad??*G*

> Er det ikke en masse som kender hinanden

naturligvis er der nogen der kender hinanden... jeg skal gerne være den
første til at indrømme at der er en kerne af mennesker der næsten altid
deltager i disse fester..... nogle gange er der så enkelte der ikke kan
komme men så finder de tiden næste gang.....

men i praksis har det vist sig at der somregel er 1-2-3 nye ansigter som
titter frem, og jeg tror helt ærligt ikke at nogen har følt sig uden for
eller på anden måde anderledes blot fordi de er nye i selskabet....

DSS fester er jo ikke fester som man feks holder med hele ens vennekreds
hvor alle kender alle og så der er en eller to nye...... de fleste af os ses
faktisk kun i disse sammenhænge og har derfor en masse at tale om på kryds
og tværs...... og snakken går LIVLIGT :)

> og hvor gamle er folk egentlig?

aldersmæssigt svinger vi ret bredt...... jeg tror de yngste deltagere ( hvis
vi ser bort fra Hennings unger) har været omkring 20 og de ældste omkring
50...... ( jeg er dårlig til at huske sådan noget og vil helst ikke dumme
mig*G*)
så vidt jeg kan se af aldersspredningen denne gang ligger gennemsnitsladeren
på ca 35......

> [...]
> for at komme, som ny, så ville jeg da være klar. Har desværre bare
> ikke så mange penge i øjeblikket til at tage til Sjælland og kan

synd du ikke kan deltage denne gang....
vi har tidligere holdt fester i jylland.... john og jeg har lagt hus til et
par stykker i fredericia, men nu er vi trukket til sjælland og så er det
ligesom udelukket......
men en jyllandsfest kan da godt stables på benene hvis nogen vælger at
invitere..... det er jo ikke forbeholdt nogen bestemt at det kun er en eller
to specielt udvalgte der må invitere til fest..... alle kan gøre det.....
det plejer dog at blive aftalt i gruppen hvilken dato der er bedst, men
værten bestemmer primært hvordan aftenen skal forløbe....
der har været alskens forskellige muligheder...
feks at tage på restaurant, sammenskudsgilde, grillparty, hjemmelavet mad,
takeout pizza...... altsammen noget der er praktiseret på et eller andet
tidspunkt i forbindelse med en DSS fest*G*

> P.s.: Jeg er ikke ivrig skribent herinde, men har da skrvet et par
> indlæg og læser tit herinde.

jamen som bekendt er det eneste der kræves at man har skrevet et ontopic
indlæg
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : zcully

Dato : 06-10-02 21:47

Jamen det lyder da spændende...
Overvejer da at tage med næste gang. Måske jeg skulle holde en fest her i
Århus på et tidspunkt *S*. Hvis der er nogen der vil komme til Smilets by??

Ellers rigtig god fornøjelse.

/Zcully

Fra : Henning

Dato : 07-10-02 02:04

zcully wrote:
> [...]
> Overvejer da at tage med næste gang. Måske jeg skulle holde en fest
> her i Århus på et tidspunkt *S*. Hvis der er nogen der vil komme til

Hej Zcully

Vær rar lige at tænke på din citat teknik?
Klip det fra du ikke svarer på og svar under det du ciyterer,
det gør det nemmere at følge med i debatter, både at læse og
besvare.

MVH
Henning

Fra : zcully

Dato : 07-10-02 15:50

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> Klip det fra du ikke svarer på og svar under det du ciyterer,
> det gør det nemmere at følge med i debatter, både at læse og

Hej Henning

Det må du meget undskylde.
Jeg kan godt se logikken.....

/Zcully

Fra : Anita

Dato : 07-10-02 10:00

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Overvejer da at tage med næste gang. Måske jeg skulle holde en fest her i
> Århus på et tidspunkt *S*. Hvis der er nogen der vil komme til Smilets

Hej Zcully

Det ville jeg da mægtig gerne - især fordi det er billigere at rejse fra
Aalborg til Århus end fra Aalborg til Staden.

Jeg har også rigtig meget lyst til at se de *skøre hoveder* herinde fra (Jeg
tror det er nogle gode folk) men det har endnu ikke passet med tidspunktet,
sidst skulle jeg til eksamen og denne gang skal jeg flytte - Øv!

Forresten kan du læse vores nye profiler - og gerne selv oprette en... på
denne side: www.dss.lir.dk så kan du få lidt indblik i folks alder,
placering m.m.

Venligst Anita

Fra : zcully

Dato : 07-10-02 15:58

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> sidst skulle jeg til eksamen og denne gang skal jeg flytte - Øv!
>
> Forresten kan du læse vores nye profiler - og gerne selv oprette en... på

Ok ser spændende ud *S*
Så vil jeg da også oprette en profil, så snart jeg får lidt tid til overs.

/Zcully

Fra : N/A

Dato : 07-10-02 23:12

Fra : zcully

Dato : 07-10-02 23:12

Peder skrev:

> Hej zcully (hvordan udtaler du det?)

Hmm det udtales faktisk bare ligesom hende fra X-Files Scully.

/Zcully

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-10-02 23:46

> Hmm det udtales faktisk bare ligesom hende fra X-Files Scully.

Egentlig er det vel med stemt s, men det lyder lidt for læzpende.

Scully ... hmm, yummy.

Vores nye kat kom næsten til at hedde Scully.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 09-10-02 08:00

> [...]
> Overvejer da at tage med næste gang. Måske jeg skulle holde en fest her i
> Århus på et tidspunkt *S*. Hvis der er nogen der vil komme til Smilets

Kommer da gerne til Århus... det er længe siden jeg rigtigt har været der...

--
Niels

Fra : Chokmah

Dato : 06-10-02 19:50

On Sun, 6 Oct 2002 15:21:25 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ny, så ville jeg da være klar. Har desværre bare ikke så mange penge i
>øjeblikket til at tage til Sjælland og kan heller ikke den 12 okt.

HI jeg har været med til de fleste og der er slevføligt nogen af de
nye der har været lidt nervøse ved tanken om de her mennesker de ikke
kender men har nu arldrig set en der ikke stor trivedes ret hurtigt -

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 06-10-02 21:01

zcully wrote:

Hej zcully

> [...]
> for at komme, som ny, så ville jeg da være klar. Har desværre bare
> ikke så mange penge i øjeblikket til at tage til Sjælland og kan

Jeg er 56 og min kone 46, vi har holdt 4 fester, hvor første gang
var det for os alle helt nye mennesker vi mødte, du kan se
nogle billeder fra nogle DSS fester her:
http://groups.msn.com/h2m
Alene det, at vi har stået for de 4 af festerne, siger noget om hvor
hyggeligt vi har det med hinanden, når vi mødes, både "vi gamle"
og de nye ansigter.
Uanset om vi har haft nogle skarpe debatter her i gruppen, kan
vi give hinanden knus og hygge os sammen når vi mødes live

Så selv om vi af og til i debatterne ryger i totterne på hinanden,
er der ingen der husker det/tager det med til festerne *GGG*

Så nye skribenter skal ikke være nervøse for at troppe op, hvad
vi har afsløret om os selv, sagt og ment, livsopfattelse og indstilling
man har, så bliver det ikke "brugt mod een", når der holdes
DSS-fest*G*

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 21:40

Henning skrev:

Hej Henning

> skal ikke være nervøse for at troppe op, hvad vi har afsløret om os
> selv, sagt og ment, livsopfattelse og indstilling man har, så bliver
> det ikke "brugt mod een", når der holdes DSS-fest*G*

Hmm, den skal huske at bruge "mod" Bo.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Chokmah

Dato : 08-10-02 01:02

On Mon, 7 Oct 2002 22:40:17 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Henning skrev:
>
>Hej Henning

>Hmm, den skal huske at bruge "mod" Bo.

hwa så Peder har du slåed huld på festen og sider og varmer op med en
*lille* kop mjød

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-10-02 18:36

Chokmah skrev:

Hej Bo

> hwa så Peder har du slåed huld på festen og sider og varmer op med en
> *lille* kop mjød

Tjoh, jeg havde lige lidt jeg ville ud med førend jeg besteg bussen
til hjemad.

Skal jeg være bange nu og tro at du udspionerer mig og er klædt ud som
www.majed.dk?

I øvrigt har jeg altid fortrudt, hvis jeg ikke har fortrænet til DSS-
fester. Festerne starter jo altid for alvor, når svaghedstegnene viser
sig, f.eks. hvis det går helt galt og man bliver søvning for tidligt
(jeg føler mig stadigvæk misbrugt: klædt af og fotograferet! SKAM JER)

Fra : Chokmah

Dato : 09-10-02 02:47

On Tue, 8 Oct 2002 19:36:13 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Chokmah skrev:
>
>Hej Bo

>Tjoh, jeg havde lige lidt jeg ville ud med førend jeg besteg bussen
>til hjemad.

Håber du fik pisset af inden du bestog århus *sporveje*
nogen af mine mest traumatiske minder fra min ungdom handler om øl og
bus kørsel ....

>Skal jeg være bange nu og tro at du udspionerer mig og er klædt ud som
>www.majed.dk?

Nahh jeg synes din joviale tone ringede nogen erindrings klokker fra
identiske situasioner :)

> [...]
>sig, f.eks. hvis det går helt galt og man bliver søvning for tidligt
>(jeg føler mig stadigvæk misbrugt: klædt af og fotograferet! SKAM JER)

Ja jeg vil sige hvis jeg havde taget billeder af hvad jeg kun lage øre
til så ville de ha skabt dss historie - og nej Peder jeg tror ikke det
var astma :)

ses

MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 07-10-02 18:06

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in

> [...]
> at komme, som ny, så ville jeg da være klar. Har desværre bare ikke så
> mange penge i øjeblikket til at tage til Sjælland og kan heller ikke

Holder du en fest i Smilet By dukker jeg nok op. Jeg holder en del af Århus

> P.s.: Jeg er ikke ivrig skribent herinde, men har da skrvet et par
> indlæg og læser tit herinde.

Jeg har set dine indlæg

Tomas O.

Fut sat til dk.snak.snik (svar havner i dk.snak.snik)