lost vikings 2, abandonware?
Fra : Simon Kamber

Dato : 06-10-02 13:52

Jeg spillede en gang for længe siden lost vikings 2: norse by
norsewest i en snes emulator. Men i et nostalgiflip ville jeg lige
høre om man kan hente den fulde version af pc-udgaven et sted derude
eftersom den nok ikke lige er i handelen længere.

Fra : Ronin

Dato : 06-10-02 19:40

du kan hente det fra www.gamlespil.dk for 15 kroner fordi det ikke er
abandonware endnu