download / upload "omregner"
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-02 13:36

jeg havde engang et excel ark hvor man kunne taste en vist mænge mb også
skrev den hvor lang tid det ville tage at overføre med forskellige
forbindelser lige fra 56k modem til 100mbit. Det har jeg ikke længere. Er
der nogle der har noget lign liggende?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-10-02 13:47

peet_dk skrev:

> [...]
>skrev den hvor lang tid det ville tage at overføre med forskellige
>forbindelser lige fra 56k modem til 100mbit. Det har jeg ikke længere. Er

tid i sekunder
filstørrelse i MB
hastighed i kbps

tid = filstørrelse*10*1000/hastighed

10-tallet tager højde for det overhead der uvægerligt er. Uden
overhead ville man bruge 8 til at regne om fra bit til byte.

--
Bertel

Fra : John Stenbak Hansen ~

Dato : 06-10-02 22:47

Er sendt til dig!

John Stenbak Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-02 15:01

> Er sendt til dig!
til peet @ peet . dk ? jeg har ikke fået den endnu... Ellers kan du bare
ligge den i news:dk.binaer

/hader spams, så jeg vil helst ikke opgive min mail adresse så den bliver
opsnappet af en eller dum scanner..