Fil-liste
Fra : Kasper Johansen

Dato : 06-10-02 12:51

Hej gruppe.
Hvordan laver man en fil-liste fra en mappe og smider den ud som tekst så
brugeren kan se hvadfor nogle filer der ligger i en bestemt mappe???

Hvordan uploader man en fil hvor navnet fra filen går med?? Altså hvis jeg
uploader en fil fra min computer som hedder "mitnavn.jpg" kommer filen på
serveren også til at hedde "mitnavn.jpg". Jeg kan ikke finde ud af det med
move_uploaded_file nemlig...

Mvh
Kasper Johansen

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-10-02 14:43

http://dk.php.net/dir

> [...]
> serveren også til at hedde "mitnavn.jpg". Jeg kan ikke finde ud af det med

Brugerens filnavn står i: $_FILES['elefant']['name']

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Kasper Johansen

Dato : 06-10-02 16:36

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> skrev i en meddelelse
> http://dk.php.net/dir

Jeg kan ikke rigtig forstå hvordan man får det til at virke. Det er ikke
muligt at du måske kan vise det?? Bare på den simpelste måde...

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-10-02 16:53

On Sun, 6 Oct 2002 17:35:43 +0200, "Kasper Johansen"
<kajo08@ihnykf.dk> wrote:

>Jeg kan ikke rigtig forstå hvordan man får det til at virke. Det er ikke
>muligt at du måske kan vise det?? Bare på den simpelste måde...

Følg eksemplet på:
http://dk.php.net/manual/en/class.dir.php

--
- Peter Brodersen

Fra : Kasper Johansen

Dato : 06-10-02 17:50

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
> Følg eksemplet på:
> http://dk.php.net/manual/en/class.dir.php

Det var jo det jeg ikke kunne få til at virke. Men jeg har også fået hjælp
af en ven...

Ellers tak for de hurtige svar :)

----
Mvh Kasper