BattleField 1942 og refreshrate
Fra : kcdc

Dato : 06-10-02 12:22

Hej alle i NG!

Jeg har nogle problemer med at få BF til at starte. Jeg læste så i et indlæg
herinde at det ville hjælpe at rette følgende linje i Videodefault.con:

renderer.allowAllRefreshRates 0
til
renderer.allowAllRefreshRates 1

Men til at starte med eksisterer denne linje overhovedet ikke i filen, så
jeg prøvede bare at addere den i filen. Dette hjælper ikke, spillet crasher
stadig ved opstart.

Så prøvede jeg at indstille reforce (som er det refreshrateprog. jeg bruger)
til at køre 60 Hz. Dette satte gang i spillet, men det er ikke særligt fedt
at spille et spil med en opdateringsfrekvens på 60 Hz.

Hvad skal jeg gøre for at kunne komme til at spille spillet i 85 Hz????

/kcdc

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-10-02 16:17

"kcdc" <kcdc@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> at spille et spil med en opdateringsfrekvens på 60 Hz.
>
> Hvad skal jeg gøre for at kunne komme til at spille spillet i 85

Min [spilmappe]\settings\videodefault.com ser således ud...:

rem * TEMP *
renderer.setFullScreen 1
renderer.fieldOfView 1
renderer.globalLodRadius 1
renderer.globalLodRadiusScaleFactor 5
console.showStats 0
renderer.allowAllRefreshRates 1

Jeg har rettet den og det hjalp da jeg havde samme problem som dig...

- Martin

Fra : kcdc

Dato : 06-10-02 16:24

> [...]
> console.showStats 0
> renderer.allowAllRefreshRates 1

> Jeg har rettet den og det hjalp da jeg havde samme problem som dig...

Ok, men stod der allerede renderer.allowAllRefreshRates 0 i forvejen?

Det gjorde der nemlig ikke for mig!

/kcdc

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-10-02 16:30

> Ok, men stod der allerede renderer.allowAllRefreshRates 0 i forvejen?

Jeps.

> Det gjorde der nemlig ikke for mig!

Hvad står der i din?

- Martin

Fra : Decker

Dato : 06-10-02 17:45

["kcdc" <kcdc@tiscali.dk> wrote:]

>Ok, men stod der allerede renderer.allowAllRefreshRates 0 i forvejen?
>
>Det gjorde der nemlig ikke for mig!

Sørg for at du har BF1942 patchen 1.1, både hvis det er multiplayer
demoen eller købe-versionen.

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
deck1337er@planetquake.com. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove that.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-10-02 19:25

"kcdc" <kcdc@tiscali.dk> wrote in

> Hvad skal jeg gøre for at kunne komme til at spille spillet i 85
> Hz????

Du skal have patch 1.1 installeret for at få den mulighed. Hvis du selv
skriver den inden patch 1.1 er installeret har det ingen effekt.

Mvh
Flemming