glidecreme til kvinder?
Fra : Jørgensen

Dato : 06-10-02 12:02

Hej Alle
Er der nogen som kan anbefale en god glidecreme til kvinder - dvs. til
skeden og ikke analsex. Jeg er ret usikker på, hvad der kan være sundt i den
henseende, og om der er noget man skal passe på??

Venlig hilsen
Jørgensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-10-02 12:49

Jørgensen wrote:
> [...]
> skeden og ikke analsex. Jeg er ret usikker på, hvad der kan være
> sundt i den henseende, og om der er noget man skal passe på??

jeg kan klart anbefale Eros Bodyglide *G*
her i huset er det den eneste glidecreme(olie) der bliver brugt og analsex
er komplet banlyst så der er kun et sted at bruge den*G*
du kan læse og bestille den her :
http://www.sm-shop.dk/category.asp?category=13

jeg har aldrig haft problemer på grund af glidecremen.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 06-10-02 15:30

"Jørgensen" <jorgensen2@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
den
> henseende, og om der er noget man skal passe på??

Top of The Pops indenfor glidecreme er IMHO klart Johnson & Johnson's K-Y,
den er absolut den bedste jeg har prøvet, den smager heller ikke så grimt
som
nogle af de andre hvis det kommer der til....

Mvh Henrik Andersen

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 06-10-02 20:58

Hej,

apoteket har en der bare hedder "Glid". Den er også ganske udemærket.

Trine

Fra : Andropov

Dato : 07-10-02 12:38

Hvor udbredt er det egentlig at heteroseksuelle dyrker analsex.
Det er ikke for at være flabet. Men jeg spørger af ren nysgerrighed.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-10-02 13:27

Hej Andropov

> Hvor udbredt er det egentlig at heteroseksuelle dyrker analsex.

Det gad jeg også vide.

> Det er ikke for at være flabet. Men jeg spørger af ren nysgerrighed.

Det er overhovedet ikke flabet. Jeg vil også vide det, for jeg har aldrig
fået lov til at dyrke sport i 2'eren på de kvinder jeg har været sammen med.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-10-02 14:07

Mark Thomas Gazel wrote:

> Det er overhovedet ikke flabet. Jeg vil også vide det, for jeg har
> aldrig fået lov til at dyrke sport i 2'eren på de kvinder jeg har
> været sammen med.

hmmmm jeg kender indtil flere kvinder der nyder det fra tid til anden... jeg
selv var en af dem inden jeg blev syg og fik fjernet 2'eren *G*
men hvor normalt det er kan jeg ikke sige..... det kommer vel an på kvindens
nysgerrighed og eventyrlyst.....
jeg var selv vild med det..... shit happens ;)

Fra : Anita

Dato : 07-10-02 14:16

"Andropov" skrev

> Hvor udbredt er det egentlig at heteroseksuelle dyrker analsex.
> Det er ikke for at være flabet. Men jeg spørger af ren nysgerrighed.

Hjemme hos mig er det ikke udbredt. Det er simpelthen noget jeg ikke har
lyst til. Om det ændrer sig senere i livet er jo ikke til at vide... (Jeg er
24)

Venligst Anita

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 07-10-02 18:21

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor udbredt er det egentlig at heteroseksuelle dyrker analsex.
> Det er ikke for at være flabet. Men jeg spørger af ren nysgerrighed.

Hejsa...

Det kommer meget an på hvordan pigen har det med at eksperimentere. Det er
oftest et spørgsmål om tillid mellem de to udøvende parter - hehe! :)

Min kæreste og jeg eksperimentere en del med frække ting, ikke SM eller
sådan noget, bare lidt frækkere stillinger og huller... Og dertil kommer
selvfølgelig også Analsex hvilket er super frækt og skaber en slags
hemmelighed omkring ens sexliv udover det sædvanlige... Man kan have en ting
som ingen andre ved man laver, og det kan tænde en del mennesker! Men det
skal kun gøres hvis begge parter har lyst, det er helt sikkert! :) Men som
en af mine gode venner sagde (også selvom han ikke har prøvet analsex) -
"Hvem tænder ikke på en god røv" ... Så hvorfor ikke udnytte det hvis man
tænder på det, altså...!

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Nette

Dato : 07-10-02 12:18

"Jørgensen" wrote
> [...]
den
> henseende, og om der er noget man skal passe på??

Øøh, her i huset har vi kun een slags. Den bruges til begge huller.
Hvad du skal passe på, er vel ligesom alt andet: Undgå farvestoffer,
allergistoffer og sørg altid for at det er vandbaseret.
Apoteket har en ganske fin een

Nette

Fra : Anita

Dato : 07-10-02 13:24

"Nette" skrev
> [...]
> allergistoffer

Allergistoffer?

> og sørg altid for at det er vandbaseret.

Det er vel kun hvis man bruger det sammen med kondomer?

/Anita

Fra : Nette

Dato : 07-10-02 23:38

"Anita" wrote

> Allergistoffer?

Ja, der er nogle glidecreme der er tilsat kunstige dufte. De kan give
allergi. Er desværre bittert erfaret af mig selv.

> Det er vel kun hvis man bruger det sammen med kondomer?

Ja og nej, fordi:

Ja: Det kommer jo an på, hvad man er til. Jeg gik klart ud fra, at det var
sådan noget Jørgensen mente, da han skrev: "Jeg er ret usikker på, hvad der
kan være sundt i den
henseende, og om der er noget man skal passe på??"

Nej: Jeg synes nu også at det vandbaserede er nemmere at "tørre af" igen.

Nette

Fra : sweety

Dato : 09-10-02 12:30

Hejsa

Jeg har læst, at det er meget vigtigt, at det er vandbaseret glidecreme man
bruger i skeden, da det oliebaserede kan tilstoppe de fugtregulerende porer,
der er medvirkende til at skabe en naturlig fugtighed i skeden.Til
udforskning af anus, er den oliebaserede efter min mening den bedste, da den
ikke tørre så hurtigt ud som den vandbaserede, men her er det vist et
spørgsmål om smag og behag, da der vist ikke er noget fysiologisk man skal
tage højde for.

På dit spørgsmål om hvor udbredt det er, kan jeg kun svare, at det er noget
vi gør en del i, og begge nyder meget, du skal nok lige huske på at mænd er
meget følsomme i de regioner, og man kan som kvinde give sin partner en
kanon oplevelse, hvis han er åben overfor den slags. Prostatakirtlen sider
hos en mand ca. 4 cm. oppe i anus, lige bag roden af penis, og den kan
sammenllignes med kvindernes g-punkt.
Vi bruger en vandbaseret glidecreme fra Worlds Best, og den er ganske god,
men til analsex anvender vi lige så ofte en uparfumeret fed creme.

Med venlig hilsen
Sweety

Fra : HD

Dato : 11-10-02 13:35

Hej
jeg ved ikke hvor uvidende du er men gå på apoteket og køb glidekrem som
lægen også bruger "Eksplorationscrem" du kam også selv brugen det til hvad
du vil er vandbaseret.

Fra : Henning

Dato : 13-10-02 09:42

HD wrote:
> Hej
> jeg ved ikke hvor uvidende du er men gå på apoteket og køb glidekrem
> som lægen også bruger "Eksplorationscrem" du kam også selv brugen
> det til hvad du vil er vandbaseret.

I nogle tilfælde, opsuges eksplorationscreme for hurtigt, så smørre
virkningen forsvinder inden man er nået halvvejs gennem seancen.

MVH
Henning

Ps. vil du være rar lige at tænke over din klippe
og citatteknik?
Klip det væk du ikke svarer direkte på og svar under
det du citerer, det gør det nemmere at læse, forstå og
følge med i længere debatter.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 14-10-02 17:19

Henning skrev:

Hej Henning

> I nogle tilfælde, opsuges eksplorationscreme for hurtigt, så smørre
> virkningen forsvinder inden man er nået halvvejs gennem seancen.

Hvad er så mere oplagt end at gentage indsmøringsseancen?

Hmm, jeg fik lige et sjovt billede i hovedet: det er jo ligesom motor-
sport, man skal i pit for at tanke op og skifte dæk.

Tak for sidst det var som sædvanligt hyggeligt, din nye frisure får dig
til at se ca. 10 år yngre ud.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Henning

Dato : 17-10-02 02:55

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Henning skrev:
>
> Hej Henning

> Hvad er så mere oplagt end at gentage indsmøringsseancen?

Nu er jeg jo kommet til det afsnit i livet, hvor der helst ikke
må ske for mange afbrydelser, billed-udfald. sne på skærmen
osv. hvis dillermanden skal bruges til noget konstruktivt *G*

> Tak for sidst det var som sædvanligt hyggeligt, din nye frisure får
> dig til at se ca. 10 år yngre ud.

Selv tak!
Ja mentalt forbliver jeg ung, men fysikken vil jo ikke rigtig
være med til det "pjat" den påstår hårdnakket at jeg bliver
57 år i December

MVH
Henning