Speedytomato?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 00:28

Hejsa!

Jeg har prøvet at sende et hjemmelavet logo til mig selv gennem
SpeedyTomato. Beskeden kommer frem, og jeg kan vælge mellem Vis, Gem
og Afvise.

Vælger jeg "Vis" vises logoet.
Vælger jeg "Gem" står der "Operatørlogo er gemt".

- Men bagefter står der blot Telmore i displayet. Et kort øjeblik
inden det står der TDK-Mobil.

Hvorfor forsvinder logoerne? Jeg kan godt overføre via mit datakabel,
men hvad hvis jeg vil sende til nogle andre gennem SpeedyTomato?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Eirik Hamre

Dato : 25-02-01 02:15

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvorfor forsvinder logoerne? Jeg kan godt overføre via mit datakabel,
> men hvad hvis jeg vil sende til nogle andre gennem SpeedyTomato?

Du må velge TeleDanmark som operatør i innstillingene dine

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 10:17

Eirik Hamre skrev:

>Du må velge TeleDanmark som operatør i innstillingene dine

Er gjort. Men det skal vel kun gøres hvis jeg skal sende til mig selv
eller til andre der er på TDKs net? Hvis jeg skal sende til en ven hos
Sonofon, finder SpeedyTomato så selv ud af de er hos Sonofon? (Hvorfor
skal man så indstille hvor man selv er).

- og det virker jo heller ikke her (med sat til TDK)

Fra : Niels Andersen

Dato : 25-02-01 10:48

> [...]
> Sonofon, finder SpeedyTomato så selv ud af de er hos Sonofon? (Hvorfor
> skal man så indstille hvor man selv er).

A hvad? Kan man vælge operatør hos speedytomato? Jeg sender bare...
Hvis ikke det virker prøver jeg igen senere, så plejer den at være der.
(Med "ikke virker" mener jeg, at det er det samme problem som dit.)

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 10:57

Niels Andersen skrev:

>A hvad? Kan man vælge operatør hos speedytomato?

Ja, under "Min profil" ude til venstre.

>Jeg sender bare...
>Hvis ikke det virker prøver jeg igen senere, så plejer den at være der.
>(Med "ikke virker" mener jeg, at det er det samme problem som dit.)

Sært det kun virker nogle gange - jeg har lige prøvet igen. Logoet
kommer frem til telefonen, men forsvinder når jeg vælger gem.

Man skal jo også vælge den korrekte operatør med LogoManager, der
vælger jeg TDK-Mobil (Jeg er hos Telmore), og det virker ikke hvis jeg
vælger andre. Men hvordan kan det være det ikke virker hos
SpeedyTomato (åbenbart nogle gange for dig). Hvad hvis man skal sende
til andre, som ikke er hos samme operatør som den man har specificeret
under "Min profil"?

Fra : Erik Einum

Dato : 26-02-01 04:28

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev
> Hvad hvis man skal sende til andre, som ikke er hos samme
> operatør som den man har specificeret under "Min profil"?

Uten å ha prøvd tjenesten, så vil jeg tro at du kan endre din profil
(midlertidig) til du har sendt til noen andre.

///Mvh. EE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 12:41

Erik Einum skrev:

>Uten å ha prøvd tjenesten, så vil jeg tro at du kan endre din profil
>(midlertidig) til du har sendt til noen andre.

Tja, det er godt nok en uholdbar løsning. Jeg mailer lidt frem og
tilbage med speedytomato nu.

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-02-01 10:57

Lasse Hedegaard wrote:

> Hejsa!
>
> Jeg har prøvet at sende et hjemmelavet logo til mig selv gennem
> SpeedyTomato.

Jeg har prøvet at tilmelde mig, men de siger, at mit telefonnummer er
i brug. Og det er jo ikke så heldig.

Jeg ville gerne maile dem, men kan ikke finde en emailadresse. Er der
nogen af jer som tilfældigvis har en som kan bruges?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Send en SMS til din ven via denne ganske ukommercielle service

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-02-01 11:11

Carsten Riis skrev:

>Jeg har prøvet at tilmelde mig, men de siger, at mit telefonnummer er
>i brug. Og det er jo ikke så heldig.

Strange...

>Jeg ville gerne maile dem, men kan ikke finde en emailadresse. Er der
>nogen af jer som tilfældigvis har en som kan bruges?

Forside -> Login Hjælp -> Kundeservice ->
kundeservice [schnabel-a] speedytomato.dk

Fra : Jens Bjerre

Dato : 26-02-01 17:37

> [...]
>
> Hvorfor forsvinder logoerne? Jeg kan godt overføre via mit datakabel,
> men hvad hvis jeg vil sende til nogle andre gennem SpeedyTomato?

Det er måske et gruppe- eller billedbesked du har sendt...? Mener ikke lige
jeg har kunnet finde nogle operatørlogoer man kunne sende fra
Speedytomato.... Men okay, jeg har godt nok os kun prøvet det i ca. 3 min nu
=)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-02-01 17:59

Jens Bjerre skrev:

>Det er måske et gruppe- eller billedbesked du har sendt...?

Nix.

>Mener ikke lige
>jeg har kunnet finde nogle operatørlogoer man kunne sende fra
>Speedytomato.... Men okay, jeg har godt nok os kun prøvet det i ca. 3 min nu
>=)

Det kan du godt, det er det jeg har forsøgt...
De er åbenbart klar over, at der er nogle mystiske problemer, jeg har
mailet lidt frem og tilbage med dem.