MS Windows
briani 27239
Powerpoint
Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 06-10-02 10:30

Hey

Sidder med en .pt fil, som fint åbnes i powerpoint, men så kommer der en
"fejlmeddelse" "powerpoint kunne ikke åbne filen, fordi der ikke er
installeret et konverteringsprogram til denne filtype"

Vi har prøvet i både 97 og 2000, men det er samme besked man får i begge
versioner. Nogen, der ved, hvordan man løser dette?

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.

Fra : BOH

Dato : 06-10-02 13:38

Kim Emax - ayianapa.dk wrote:
[snip..]
> Sidder med en .pt fil, som fint åbnes i powerpoint, men så kommer der
> en "fejlmeddelse" "powerpoint kunne ikke åbne filen, fordi der ikke er
> installeret et konverteringsprogram til denne filtype"

Den normale endelse er mig bekendt .ppt

Prøv i gruppen dk.edb.programpakker.ms-office

--
Mvh Morten

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 07-10-02 13:38

"BOH" <no@mails.thanx> skrev

> Den normale endelse er mig bekendt .ppt

eller .pps

> Prøv i gruppen dk.edb.programpakker.ms-office

tak, det gør jeg

Kim