Skærme
Fijala 3554
Hyler Samtron 96P 19" stadigvæk i standby ~
Fra : Janus

Dato : 06-10-02 10:31

Hej

Jeg har overvejet at anskaffe en Samtron 96 P 19" skærm.

Skærmen er blandt andet anmeldt hos tweakup.dk den 15.05.2002
(http://www.tweakup.dk/artikler/Monitor/Samtron96p/1.htm?PHPSESSID=63abcb4d8
d5292c85ed4a56e3b28b1cd)

Skærmen får generelt god kritik (henset til prisen), men der er et
irriterende problem ved standby, hvor skærmen hyler.

TweakUp har i sidste omgang forespurgt Samtron den 21.05.2002 om fejlen, men
de har tilsyneladende ikke fået et svar.

Jeg ved godt, der er garanti på produktet og man kan sende skærmen retur,
hvis den har denne fejl, men det ville være lidt træls at skulle starte med
at gøre dette.

Er der nogen, der ved om problemet (skærmen hyler i standby) stadigvæk gør
sig gældende ?

Med venlig hilsen

Janus

Fra : Henrik Johansen

Dato : 06-10-02 12:10

Min gør, men jeg slukker min efter brug, for at spare strøm, man er vel jyde

Fra : kh

Dato : 06-10-02 19:22

Min svoger og jeg, købte hver en 96P for ca. 2 måneder siden. De hyler
begge to ved standby. Det er meget irriterende om natten når computerne
står i soveværelset.

/kh