Speedstream 5711 firmware opdatering
Fra : René Dalby Carlsen

Dato : 06-10-02 07:59

Hej.

Jeg skal opdatere firmware på en Speedstream 5711 for en ven, men jeg har
lidt problemer. Jeg kan godt telnet'e routeren og logge på, men når jeg
prøver at bruge SpeedStream GUI kan jeg ikke logge ind (jeg bruger samme IP
adresse).

Mvh.René

Fra : René Dalby Carlsen

Dato : 06-10-02 08:04

Lidt flere oplysninger.

Jeg kan heller ikke logge på via en browser - jeg bruger også samme ip
adresse her, men det er måske forkert?

Fra : BOH

Dato : 09-10-02 00:19

René Dalby Carlsen wrote:
> Lidt flere oplysninger.
>
> Jeg kan heller ikke logge på via en browser - jeg bruger også samme ip
> adresse her, men det er måske forkert?

Du skal lige enable http, ligger vist under sys-kommandoen.

--
Mvh Morten