hjaelp info om >australsk mini serie om vi~
Fra : Chokmah

Dato : 05-10-02 23:35

jeg lejede den i en hingangen video fortning i 1987 den hed kort og
godt >vitnam vitnam vitnam.
{ paa danske {
den var skide go varede i mellem 4 og 6 timer.

det var det saedvanelige tema ung mand tager som soldat til vitnam
kommer med i noget der minder om foenix programmet og bliver lidt saer
kommer hjem og passer ikke ind { der var b.la austraier med i Vitnam i
mod vic (

jeg ved ikke om der sider en klaebe hjerne der ude der kan hjaelpe mig
_MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : A.And

Dato : 08-10-02 13:36

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.chokmah.dk/
> No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
> To live outside the law, you must be honest.(Dylan)

Hej.
Mon det er denne du tænker på?
http://us.imdb.com/Title?0140770

Den har blandt andet Nicole Kidman i en af rollerne.
Det ser dog ikke ud til at man kan købe den længere.
Kim

Fra : Chokmah

Dato : 08-10-02 18:10

On Tue, 8 Oct 2002 14:35:52 +0200, "A.And" <no@mail.com> wrote:

>Hej.
>Mon det er denne du tænker på?
>http://us.imdb.com/Title?0140770

Gu er det den :) hvordan fan fand du ud af det ???? :)????
det var dog imponerene - den er skide go !!!
jeg ku faktisk godt finde på at tage til austarlien for at se om jeg
ku leje og kopier den !
og jeg kan ellers ikke fordrage austalien -

men væk er den nok :
This was a great mini series. The actors played extremely well, you
get to know all of them and to like them. I was sad when it ended. I
do not think I ever will forget this mini series, it really made an
impression on me. Such a shame that it cannot be bought on DVD or
video anywhere.

>Den har blandt andet Nicole Kidman i en af rollerne.
>Det ser dog ikke ud til at man kan købe den længere.
>Kim

nej den er væk - men jeg har venner i Oz måske de kan gøre noget

MvH
Bo MM