Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot G1 Hjælp søges
Fra : Los Lobotomys

Dato : 05-10-02 23:36

Hej
Jeg har købt et brugt G1 på auktion i Tyskland. Jeg har brugt kameraet i et
par uger uden problemer. Hertil aften kort tid efter jeg havde skudt lidt
billeder dør det hele pludseligt. Kameraet var fuldt opladt inden jeg tog
afsted. Jeg har isat opladerne efter jeg kom hjem men stadig intet liv
linsen står ude som da det gik død. Har andre stødt på denne? Jeg er rimlig
ny i denne fotoverden og ærgre mig en del over det skulle gå så stærkt i
stykker. Hvem er gode og billige til evt. at reparere den slags ting med
mindre jeg har gjort et eller andet Jeg ikke selv er klar over

Med håb om hjælp forsat god weekend

Mvh René Hansen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-10-02 23:49

Los Lobotomys wrote:

> Med håb om hjælp forsat god weekend

De fleste digicams slukker alt, hvis lugen til hukommelseskortet
aktiveres, det kan nemlig blive skadet, hvis det udtagens medens
kameraet er tændt, så tjek om du har aktiveret lugen.

Og se også om batterierne sidder rigtigt, jeg har oplevet at et
element ud af et sæt batterier pludslig gik dødt, så det kan også
godt svare at du lige måler/prøver om batteriene er ok/opladet.

Fra : b.jeppesen

Dato : 11-01-04 14:33

"Los Lobotomys" skrev d. 05-10-02 23:36 dette indlæg :
> [...]
> ny i denne fotoverden og ærgre mig en del over det skulle gå så stærkt
> stykker. Hvem er gode og billige til evt. at reparere den slags ting

Hej Rene jeg ved godt, at det er længe siden du skrev det, men hvis du
stadig har kameraet, og det ikke virker, så kunne jeg godt have
interesse i at købe det til res dele.
Mvh Bjørn bh@kvalme.dk

http://www.kandu.dk/