MS Windows
briani 27239
Norton 2003, jeg vidste det.....
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-10-02 23:53

....jeg vidste at det skulle give problemer, men alligevel var jeg dum nok
til at installere Norton 2003 anti-virus.

Installationen gik godt nok. Men Norton vil ikke åbne nu hvis jeg klikker på
..exe filen og emailscanningen funker slet ikke.

Det skal siges at jeg ikke havde problemer med den tidligere version.

Hvad skal jeg gøre?

Mvh Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-10-02 00:18

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvad skal jeg gøre?
>
> Mvh Thomas
>
>Min virker perfekt, både med opdate / mail og det hele
det skulle den også gerne til 500 kr.

Kurt

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-10-02 00:19

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> på

> det skulle den også gerne til 500 kr.

Kan være at den er gået kold, fordi jeg havde 2001 versionen installeret...?

Mvh Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 06-10-02 08:44

> Kan være at den er gået kold, fordi jeg havde 2001 versionen
installeret...?

> Mvh Thomas

Man skal altid slette det gamle software, hvis det ikke er
en opdate du har købt.
Det gælder alt software hvis man køber en ny version af det.
Kurt

Fra : Ulrik ®

Dato : 06-10-02 13:30

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
(Klip)
> Kan være at den er gået kold, fordi jeg havde 2001 versionen
installeret...?

Det kommer an på hvordan du har gjort det, men hvis du ikke har
afinstalleret først (men måske bare slettet filerne i
installationsfolderen), kan det godt give problemer. Hvis du derimod har
afinstalleret (og bootet), er du sikkert bare den heldige vinder af sorteper
i Symantecs support-cirkus.

Jeg har selv lige købt l*rtet og fulgt alle foreskrifter, og siden da får
jeg alle mulige meddelelser om at NAV2003 ikke kan virustjekke det ene og
det andet, sammen med referencenumre, som ikke kan bruges til noget som
helst, da Symantecs gudsjammerlige support ikke har nogen løsninger.

Til gengæld vil de gerne hjælpe mig for et lille gebyr på TYVE DOLLARS! De
må jo være skingrende sindssyge - jeg køber deres allernyeste software, og
når det ikke virker, vil de have penge for at anvise en løsning. Så er det
man lidt mister lysten til at betale, hvilket jeg eller gør troeligt for al
min software og spil, believe it or not.

Det vil sige, jeg fandt et råd fra en supporter, som foreslog at man bare
lige skulle prøve at reinstallere XP... Ih tak, så prøver jeg det, det tager
nok ikke mere end 5-6-7 timer at reinstallere XP og alle mine programmer, og
sætte dem allesammen op igen, plus at tage backup af alle filer og
dokumenter. "Thank you, D-E-R"...

Mvh, Ulrik

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 00:27

Thomas Hjort skrev:

> Kan være at den er gået kold, fordi jeg havde 2001 versionen
> installeret...?

Den afinstallerede du vel inden du smed 2003 ind, eller?

Madsen.

Fra : Ulrik ®

Dato : 06-10-02 13:19

> Den afinstallerede du vel inden du smed 2003 ind, eller?

Ellers har han ikke kunnet installere. NAV2003 (og så vidt jeg husker også
NAV2002) tillod ikke egentlig opgradering. Af samme årsag kan en mindre
hæderlig person også bare købe opdateringerne på nettet og så installere
dem, da der så vidt jeg kan se ikke kontrolleres for om man har noget at
opgradere fra. Jeg ved ikke med retailudgaverne.

Mvh, Ulrik