lidt for hjælpsom :o)
Fra : Kari Eiffert

Dato : 05-10-02 21:50

Hejsa.

Ja nu er Zulu altså blevet bare lidt for hjælpsom. Det startede med at de
absolut skulle op og tisse i kattebakken lige så snart de hørte låget blive
løftet. Og efter en masse ros, blev de så gennet ud af bakken.
Så begyndte Zulu langsomt at grave mere og mere med.
Men NU. Den lille tøs bliver helt fornærmet, når jeg (efterhånden med en del
besvær) tømmer bakken. Hun hopper rundt i bakken og prøver at dække alt det
til som jeg _prøver_ at fiske op. Så bliver hun selvfølgelig skubbet ud af
bakken. Men så hopper hun bare rundt omkring den og fortsætter på samme måde

Det ser altså sjovt ud Hvor får de alle de underlige ideer fra?

Kari

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 05-10-02 22:52

"Kari Eiffert" <Kari.Eiffert@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det ser altså sjovt ud Hvor får de alle de underlige ideer fra?

Ja, det skal jeg ikke ku' sige, men jeg har også undret mig over, at Aurora
og Emily hopper op og bruger bakken _mens_ jeg forsøger at tømme den. Jeg
troede, katte gerne ville have lidt privatliv når de skulle på bakken, men
her er det bare om at få flyttet skovlen - eller måske skynde sig at få
skubbet lidt grus hen under katten, der naturligvis har sat sig i et hjørne,
man næsten har tømt for grus*GG*.

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 06-10-02 11:07

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> Ja, det skal jeg ikke ku' sige, men jeg har også undret mig over,
> at Aurora og Emily hopper op og bruger bakken _mens_ jeg forsøger
> at tømme den. Jeg

Jamen, Mowgli synes altså også at jeg skal ha' hjælp til at rense
bakker. Han skubber til skovlen og tømmer den for indhold, bvadr.
Men senest har han fundet ud af at den bakke jeg renser skal besørge i
NU, ligegyldigt for ham at jeg faktisk har nået at rense de to andre
bakker. Skøre kræ

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 06-10-02 16:19

> Ja nu er Zulu altså blevet bare lidt for hjælpsom. Det startede med at de
> absolut skulle op og tisse i kattebakken lige så snart de hørte låget
blive
> løftet.

Jeg havde samme problem, og syntes egentlig det var irriterende at han ville
derop når jeg skulle rydde ud (Lige hvad det angår har jeg nok lidt mindre
tålmdighed end jer). Men anden gang han gjorde det blev han løftet af og sat
ved siden af, og også tredje gang, og nu gør han det ikke mere. Han må vente
til jeg er færdig, så nu sidder han bare og følger interesseret med, inde i
låget på kattebakken (Det ser heeelt vildt sødt ud).
Det er dog vildt provokerende for ham når jeg til sidst fordeler gruset
jævnt bakken med skovlen, der har han MEGET svært ved at sidde stille med
poten.

Mvh
Vibeke J

Fra : Sander

Dato : 06-10-02 17:08

> [...]
måde

> Det ser altså sjovt ud Hvor får de alle de underlige ideer fra?

Tarzan er meget høflig: Han sidder pænt og kigger interreseret, når bakken
tømmes. 2 minutter efter, at bakken er tømt, skal han altså ind og "indvie"
den.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-10-02 12:19

> Tarzan er meget høflig: Han sidder pænt og kigger interreseret, når bakken
> tømmes. 2 minutter efter, at bakken er tømt, skal han altså ind og
> [...]

Dete r altså en by i Rusland her Yatzy kan godt sidde og vente pænt, når
hun altså lige har været oppe og bruge bakken først. Men ikke Zulu. Hun
burde vel i virkeligheden have en sandkasse eller sådan noget. For en gang
imellem kan vi bare høre hende gå helt amok med at grave inde kassen. Og når
vi så løfter låget, ja så er kattegruset helt pyramideformet

Kari og de to skøre katte (måske er der virkelig noget om det der med
tortie. Og så starter jeg endda med to af slagsen