MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
øhhh, hvad????
Fra : Flemming

Dato : 05-10-02 21:49

Hej gruppe

Jeg har lige investeret i en ny pc og vil så installere Win-XP, det går
fint.
Jeg har to SCSI harddiske dem er der ingen problemer med.
Jeg har to IDE harddiske og de driller! Systemet finder fint de to diske,
men Win-XP vil ikke give dem noget drev-bogstav? Jeg kan se de to diske i
enhedshåndteringen, men desværre intet drevbogstav.
Jeg har opdateret IDE driverne til bundkortet, uden held.
Jeg håber at i kan/vil hjælpe mig.

-Flemming

Fra : Morten C

Dato : 06-10-02 09:54

"Flemming" <flemming@tingskov.dk> wrote in message
> [...]
> enhedshåndteringen, men desværre intet drevbogstav.
> Jeg har opdateret IDE driverne til bundkortet, uden held.

Lyder lidt som om at den SCSI-driver Swingdåws indlæser, disabler dine
IDE-controllere.

//MortenC

Fra : BOH

Dato : 06-10-02 13:47

Flemming wrote:
> [...]
> diske, men Win-XP vil ikke give dem noget drev-bogstav? Jeg kan se de
> to diske i enhedshåndteringen, men desværre intet drevbogstav.

Hvad ser du i Disk Management mmc'en? (er under computer management)

--
Mvh Morten

Fra : Flemming

Dato : 06-10-02 19:13

> Hvad ser du i Disk Management mmc'en? (er under computer management)
Der ser jeg de to SCSI-drev.
Jeg tjekkede lige om mine ide kanaler var blevet slettet, men de er på plads
som de skal være.
Det er underligt.

-Flemming