spil under win2000
Fra : Peter Bygholm

Dato : 05-10-02 21:33

Kan det lade sig gører at spille under windows 2000?

venlig hilsen

Peter

Fra : FeZ

Dato : 05-10-02 21:47

"Peter Bygholm" <peterbygholm@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gører at spille under windows 2000?

Øhhh, ja da
--
FeZ

Fra : Sven

Dato : 06-10-02 03:21

> Kan det lade sig gører at spille under windows 2000?
>
> venlig hilsen
>
> Peter

Ja, sagtens.
De mange problemer der var tidligere med Win2000 og spil, blev kraftigt
barberet ned, dengang SP2 til Win2k udkom. Så mange ældre spil kører fint
under Win2k. Der findes dog stadig enkelte spil med problemer, men de er
SVJV alle af ældre dato.
Nye spil idag laves jo så de kan køre under winXP, og dermed også under
Win2k.

Sven

Fra : wollie

Dato : 06-10-02 10:32

Ja det kan godt lade sig gører at spille visse spil under 2000 der er dog
nogle det ikke kan lade sig gøre med !!!
ps. mangler foren cd key til emperor rise of the middel kingdom hvis der er
nogle der har den og vil "dele" (kommer ikke på nettet ) vil jeg blive glad