hvor befriende når.....et tv-alternativ
Fra : Zilly ink

Dato : 05-10-02 19:56

Det hænder meget tit at jeg går ind til min "putter" efter forgæves at have
scannet mit tv for et seværdigt program og ikke forfalde til at se de
utallige re-runs og andet low-budget crap.

I stedet har jeg gjort det til en vane at følge en bestemt gruppe personer
der i forskellige nyhedsgrupper, alle udemærker sig ved at skrive om alt
mellem himmel og jord, mener noget om alt, og yderligere er totalt
dedikerede kværulanter.

Èn af dyderne ved denne observante leg er, at man ikke under nogen
omstændigheder deltager i "debatten", hvis jeg må være så fri at kalde deres
indlæg og de efterfølgende repostings det. I samme sekund jeg gik med i
debatten ville jeg blive en del af problemet og ikke som nu, med fryd
betragte diverse angstneurotikeres frembringelser i deres ihærdige forsøg på
at være meningsdannere og /eller "kanalpoliti"

Keep up the good work...boy!!

--
Regards

Zillyink.dk
remove " " from @

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-10-02 22:13

"Zilly ink" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
forsøg på
> at være meningsdannere og /eller "kanalpoliti"

Undskyld jeg spørger, men hvor vil du hen med det indlæg?

- Martin

Fra : Zilly ink

Dato : 05-10-02 22:51

Martin Petersen wrote:

> Undskyld jeg spørger, men hvor vil du hen med det indlæg?

Kig lidt bagud i denne gruppe. Er det ikke påfaldende at nogle mennesker
ønsker ensidige betragtninger gjort til sandheder og andre gentagende prøver
at imødegå disse indlæg med en blanding af latterliggørelse, harme og lige
så ringe modargumenter. Repeterende adfærd der ingen steder fører!

Det bliver lissom en leg og det minder mig om Monty Pythons
"Argument-sketch"

Mere er der egentlig ikke i det.........sæt dig tilbage, rist nogle popkorn,
nyd forestillingen, og betragt det som et underholdende indslag!

--
Regards

Zillyink.dk
remove " " from @

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-10-02 22:57

"Zilly ink" <zillyink@hotmail.com> writes:

> [...]
> at imødegå disse indlæg med en blanding af latterliggørelse, harme og lige
> så ringe modargumenter. Repeterende adfærd der ingen steder fører!

Du har misforstået hvad der foregår.

Nogle mennesker informerer om sandheder. Andre benægter højlydt, at
disse sandheder er sandheder. Da de er indlysende sande er den eneste
måde at benægte dem på, at latterliggøre sandhedsbringerne.

Nå ja, og så er du en nar. Det er en sandhed.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I see, you are completely mad.
The RockBear. ((^)) I just wanted to make sure."

Fra : Zilly ink

Dato : 05-10-02 23:05

Peter B. Juul wrote:
> Nå ja, og så er du en nar. Det er en sandhed.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
Regards

Zillyink.dk
remove " " from @

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-10-02 23:27

> [...]
popkorn,
> nyd forestillingen, og betragt det som et underholdende indslag!

Jamen, det vil jeg da gøre så....

- Martin

Fra : Torsten Matthiessen

Dato : 06-10-02 12:20

Sagde du Åge?

/torsten/

Zilly ink <zillyink@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d9f5edb$0$32515$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : maz

Dato : 05-10-02 22:50

Det var da en underlig hobby, du har?! Deltag da i debatten istedet.... -
eller find noget mere interessant at bruge din tid på....og lad være med at
nedgøre brugerne i NG'en ! Det er du faktisk ikke berettiget til, når du
ikke selv kan bidrage med noget som helst.... - udover lidet flatterende
indlæg....
maz

Fra : Zilly ink

Dato : 05-10-02 23:02

maz wrote:
> [...]
> nedgøre brugerne i NG'en ! Det er du faktisk ikke berettiget til, når du
> ikke selv kan bidrage med noget som helst.... - udover lidet flatterende

Nårh, hvis det forholder sig sådan at jeg ikke synes at jeg har noget at
bidrage med i en NG / enkelte indlæg, så afholder det mig ikke fra at se og
mene noget om de indlæg der kommer. Den menneskelige adfærd og
argumentationsform er interessant, hvilket betyder at jeg egentlig ikke
reflekterer så meget over indholdet i et indlæg.

Se det som en kommentar til Åge + andres indlæg/svar

--
Regards

Zillyink.dk
remove " " from @

Fra : maz

Dato : 06-10-02 00:32

> [...]
> reflekterer så meget over indholdet i et indlæg.
>
> Se det som en kommentar til Åge + andres indlæg/svar

Jeg gentager lige mig selv, da det åbenbart er nødvendigt i dit tilfælde, så
du forstår - ellers er der dk.snak -prøv den!!!!.......Og du har stadig
ingen ret til at dømme andre i div. NG'er, når du ikke selv deltager!!
Copy/paste.....

Fra : thch

Dato : 06-10-02 02:20

"maz" <mack@mail.dk> skrev
> du har stadig ingen ret til at dømme andre i div. NG'er,
> når du ikke selv deltager!!

Er det en speciel regel som kun gælder ng'er? ..eller må man
heller ikke (be)dømme tv-udsendelser, politikkere, osv, hvis man
ikke selv laver tv, ikke er politikker.. ?

Fra : Peter G

Dato : 06-10-02 09:22

Idiotisk tråd hvor der crosspostes unødvendigt.

FUT dk.admin.netikette sat.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Recommended Album Of The Moment:

Fra : Mikael Jensen

Dato : 07-10-02 18:05

He he he he jeg kunne ikke være mere enig. Jeg har også mangt en gang bare
lænet mig tilbage og nydt folk forunderligheder.... At der så senere er
nogle personer i dette indlæg, der straks giver sig i "kast" med at sige, "
det må man ikke", eller, " få dig dog et liv". Det finder jeg yderst
morsomt. For de mennesker ved jo lige hvordan man skal leve sit liv, og hvad
der er meningsfyldt....

Thumbs up for you Zilly ink

Fra : Jeppe Møller

Dato : 09-10-02 08:16

BRING IN THE STRIPPERS!!!
(Kids in the Hall)

Jeps- better than Ricky Lake
Prøv at deltag i programmet her også Zilly Ink, det giver et helt nyt
perspektiv til morskaben :)
vh
/JeppeM

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 09-10-02 03:16

> [...]

> angstneurotikeres frembringelser i deres ihærdige forsøg på at
> være meningsdannere og /eller "kanalpoliti"

Rigtig god bedring og fortsat held med nedtrapningen. BTW: Dit dumt
x-postede indlæg er vildt OT.