stop i søgningen
Fra : Axel Nielsen

Dato : 24-02-01 23:12

Hej Gruppe

Jeg har et problem med mit modem eller pc.
Det er når modemet skal søge på nettet, det går fint i startet flere gange,
men
så pludeselig er det som om den hænger fast, det kan vare et helt minut uden
aktivitet på modemet, som om der er andet som blokere, jeg har fået netværk
fornylig
kan det være det som blokere til tider?
jeg har World online og Cybercity, og problemet det er på begge linier.

Modem Zyxel omni net plus isdn
windows 98
explore 5.5

Venlig hilsen Axel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-02-01 23:23

> [...]
uden
> aktivitet på modemet, som om der er andet som blokere, jeg har fået

Dit netkort skal have en fast tildelt IP, fx 192.168.0.1 og subnet
255.255.0.0

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-02-01 11:52

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:979c6n$1o4h$1@tnews.inet.tele.dk...
> gange,
> uden
> netværk
>
> Dit netkort skal have en fast tildelt IP, fx 192.168.0.1 og subnet
> 255.255.0.0

Højreklik på "andre computere" og tryk egenskaber.

Vælg TCP/IP for dit netværkskort.

her indtaster du du oplyste data i "ip-adresse"

Så skulle det køre