MS Windows
briani 27239
Filer starter
Fra : dorf

Dato : 05-10-02 17:45

Daw NG

Efter indstallation af Winamp, starter mine mpg, wma etc, op i Winamp
og ikke i mediaplayer som før, hvor ændres det?

Jeg bruger win_XP

MVH
/dorf

Fra : Madsen

Dato : 05-10-02 17:53

dorf skrev:

> Efter indstallation af Winamp, starter mine mpg, wma etc, op i Winamp
> og ikke i mediaplayer som før, hvor ændres det?

Højreklik på den filtype du vil ændre og vælg 'Open With' > Choose
Program > Find Mediaplayer og kryds af ved 'Allways Use...'

Madsen.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 05-10-02 18:33

> Højreklik på den filtype du vil ændre og vælg 'Open With' > Choose
> Program > Find Mediaplayer og kryds af ved 'Allways Use...'

Og gå så ind i Winamp->Options->Preferences->File types og fjern de typer,
som du ikke vil have åbnet med winamp. Ellers så kommer problemet tilbage
igen.

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.