Daemon tools under Win XP
Fra : kim

Dato : 05-10-02 17:15

En kammerat kan ikke installere Daemon tools under sit Win XP..

Den melder:

Error 2501.
Device setup error:code 25017
contact your support personal

SCSI driver not detected.

Jeg har hørt at der skulle være et sted man kunne sætte et flueben, så
skulle det virke, og hvordan checker man om ens scsi-driver er instaleret ?

Mvh Kim

Fra : Brizz

Dato : 05-10-02 17:18

> [...]
>
> Jeg har hørt at der skulle være et sted man kunne sætte et flueben, så
> skulle det virke, og hvordan checker man om ens scsi-driver er instaleret

Hop op i dk.edb der kan de nok bedre hjælpe.

Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : kim

Dato : 05-10-02 18:05

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> Hop op i dk.edb der kan de nok bedre hjælpe.
>
> Brian

Det ved jeg godt Brian, men da det er et spil han skal installere med Daemon,
tænkte jeg der måske var en venlig person her der lige vidste hvad der skulle gøres :)

Mvh Kim

Fra : Brizz

Dato : 05-10-02 21:54

"kim" <NOSPAM@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Daemon,
> tænkte jeg der måske var en venlig person her der lige vidste hvad der

Kan godt følge dig men da det netop er programmet der laver sjov med ham må
det også være i dk.edb han skal spørge
Har han prøvet at afinstallerer og installerer igen?

Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : kim

Dato : 06-10-02 17:46

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse news:MjIn9.74653$Qk5.3231569@news010.worldonline.dk...krev i en
meddelelse
> Kan godt følge dig men da det netop er programmet der laver sjov med ham må
> det også være i dk.edb han skal spørge
> Har han prøvet at afinstallerer og installerer igen?
>
> Brian

Jo, selvfølgelig. Jeg har nu hørt om et andet program, det vil vi prøve nu.
Fantom CD.
Mvh Kim