Lille Mulle med det ene øje. ( lang )
Fra : Maria

Dato : 05-10-02 16:22

I en tidligere tråd søgte jeg et nyt hjem til lille Mulle, som jeg havde
fundet. Det var p.g.a. vores store hund troede hun var aftensmad. Men nu må
jeg nok se i øjnene at jeg må beholde hende ( med al respekt for dig kære
Marianne Hellemose som har gjort dit ) Mulle bor på første salen, hvor vores
missemor på 12 år tager sig af hende, men den gamle vil jo også ud. Mulle
skal være indekat og jeg vil lige høre om der var nogen der havde eller
kendte en hunkat på ca. 4 mdr der også var vant til at være inde, Så Mulle
havde selskab. Det skal helst være i 6700 området, da jeg har en
flindtstonebil der ikke altid vil køre. Jg tager også gerne imod en
klatretræ med kyshånd hvis i ligger inde med en i ikke bruger. Jeg er ved at
lave en hjemmeside der er billede af Mulle,Den eneste endnu *s*
www.katte-mor.webbyen.dk Undskyld det blev en lang historie.
Kærlig hilsen Doris og lille Mulle.

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 05-10-02 20:34

Hej Doris!

Kan du bruge et killinge-kradsebræt til væggen?
Jeg bor i København, men kan sende det til dig?

Hilsen
Birgitte

Fra : Doris

Dato : 07-10-02 11:06

Hej Birgitte.
Du skal have mange tak, men Mulle har en lille en med hule og platform, det
var nærmest noget der var højere jeg tækte på, men det var sødt af dig.
K.H. Doris.