D-link 604 router med firewall
Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 05-10-02 15:44

intet interesse for den eller ????
er der slet ingen ejere af sådan en model??

nu har jeg alligevel valgt at købet den og den virker perfekt. spørgsmålet
er nu bare om det er almindeligt at harwaren skal blive meget varmt??

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 05-10-02 22:30

"Akalut Filimonsen" <hvemved2002@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> nu har jeg alligevel valgt at købet den og den virker perfekt. spørgsmålet
> er nu bare om det er almindeligt at harwaren skal blive meget varmt??

Varm, ville mene at min router (CISCO) er omkring de 30gr. !!

-L

Fra : Knud Aagaard

Dato : 06-10-02 16:31

Hej
On Sat, 5 Oct 2002 16:43:59 +0200, "Akalut Filimonsen" <hvemved2002@ofir.dk>
wrote:

>intet interesse for den eller ????
>er der slet ingen ejere af sådan en model??
En D-link 614+
>nu har jeg alligevel valgt at købet den og den virker perfekt. spørgsmålet
>er nu bare om det er almindeligt at harwaren skal blive meget varmt??
Min bliver 30-35 grader varm

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 06-10-02 20:40

> [...]
>
> nu har jeg alligevel valgt at købet den og den virker perfekt. spørgsmålet
> er nu bare om det er almindeligt at harwaren skal blive meget varmt??

Min bliver en 40 grader varm.

/Jean

Fra : BFC Trekanten

Dato : 07-10-02 12:46

> Min bliver en 40 grader varm.

Har ikke målt temperaturen, men min bliver lidt mere end håndlunken.
Torben.
PS: min D-link 24 ports switch (uden ventilator) bliver også mere end
håndlunken, men fungerer fint.

Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 07-10-02 15:17

Har nu taget temperaturen på den (udenpå kassen)

37,5, så det lader til at være i orden efter læsningen af jeres svar...
takker

akalut