Regal - tørfoder
Fra : Rollike

Dato : 05-10-02 15:33

Hejsa! *S*

Vil lige høre jeres mening *S*

Jeg er lige vendt hjem fra foderforhandleren.. så fortalte os at det bedste
foder hun havde var regal.. Så det har vi jo altså købt...

Katten har godt nok ikke spist af det endnu, men man kan jo ikke tvinge den
hvis den ikke er sulten *S*

Nå men jeg vil høre hvad i mener om Regal jeg synes ikke lige jeg kunne
finde det på vores produktside *S* Og det ville jo være rart med lidt
erfaringer.
Vi havde egentligt planlagt at købe eukanuba men det førte hun ikke..

*S* var gode råd jo dyre... Og katten skal jo have noget at spise *S*

På forhånd tak for jeres hjælp
Mette og Cæsar som kigger glad op på sin mor, for hun har også købt en
"lugtemus"

--
Foredrag med diætisten fra Ubberup Højskole
http://www.valo.dk/slankehold.htm

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 07-10-02 00:00

Hej Mette.

Jeg kan se, du ikke har fået andre svar, så du får lige et fra mig, selv om
vores eneste erfaring med Regal er den foderprøve, vi fik på udstillingen i
Sorø. Der står desværre ikke på posen om det er killinge-, voksen- eller
light-foder der er i, men det faldt i hvert fald i vores kattes smag.

Mvh. Else.

Fra : Rollike

Dato : 07-10-02 07:00

> [...]
> Sorø. Der står desværre ikke på posen om det er killinge-, voksen- eller
> light-foder der er i, men det faldt i hvert fald i vores kattes smag.

Det er nok også bare fordi jeg har jordens mest kræsne kat!
Han spiser ikke noget som helst... han spiste sik eukanuba når han var
sulten.. og så kan det lade sig gøre med is, chips, tun og dåsemad. Men det
er nok ikke lige det vi skal gøre til den daglige kost *G*

Jeg tror løsningen bliver at vi prøver at få fat i noget eukanuba igen..

For jeg bliver da nervøs når min kat ikke vil spise... og tilmed har tabt
sig

Tak for svaret
Mette