MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
underlig fejl i win 98
Fra : BOB

Dato : 05-10-02 15:22

Når jeg er inde på en hjemmeside og trykker på et link der skal åbne en ny
side i et nyt vindue, sker der det at den nye side kun åbner en lille kort
menubar - som så skal maximeres for at se siden.

Hvad kan årsagen hertil være?

BOB

Fra : Madsen

Dato : 05-10-02 15:32

BOB skrev:

> [...]
> åbne en ny side i et nyt vindue, sker der det at den nye side kun
> åbner en lille kort menubar - som så skal maximeres for at se

Har du prøvet at trække vinduet større i stedet for at maksimere
det? IE burde huske størrelsen på vinduet til næste gang, men det
kan den ikke hvis du bare maksimerer.

Xfut: news:dk.edb.internet.software.browser
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe da det
temmelig sikkert er et browserproblem.

Madsen.

Fra : BOB

Dato : 05-10-02 17:26

> Har du prøvet at trække vinduet større i stedet for at maksimere
> det? IE burde huske størrelsen på vinduet til næste gang, men det
> kan den ikke hvis du bare maksimerer.

jamen der er kun den blå "stribe" og den kan ikke trækkes større.

BOB

Fra : Madsen

Dato : 05-10-02 17:37

BOB skrev:

> jamen der er kun den blå "stribe" og den kan ikke trækkes større.

Blå stribe? Hvilken blå stribe? Statuslinien eller hur?

Madsen.

Fra : BOB

Dato : 06-10-02 13:01

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse >

Blå stribe? Hvilken blå stribe? Statuslinien eller hur?

den øverste blå linie i ethvert windows 98 vindue - den med en streg for
minimering, en firkant for maksimering og et krydt for luk af vindue

håber i kan hjælpe

BOB

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 14:01

BOB skrev:

> den øverste blå linie i ethvert windows 98 vindue - den med en
> streg for minimering, en firkant for maksimering og et krydt for
> luk af vindue

Du er sikker på at den ikke blot er trukket helt op som her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/titelbar.png> ?

Hvis du fører markøren hen til nederste højre hjørne af linien,
kommer der så ikke en skrå pil som viser at vinduet kan trækkes
større?

Madsen.

Fra : BOB

Dato : 06-10-02 14:13

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse >
> Du er sikker på at den ikke blot er trukket helt op som her:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/titelbar.png>

madsen er en guttermand - tak for hjælpen det hjalp

BOB

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 14:48

BOB skrev: