MS Windows
briani 27239
glemt koden til at redigere klassifikation~
Fra : Jesper Franzen

Dato : 06-10-02 14:57

Hej NG
jeg har desværre ændret i klassificationsfiltrene i IE, og da jeg
afsluttende aktiverede dem angav jeg ikke nogen kodeord.
nu kan jeg ikke får lov til at komme på nogen hjemmeside overhovedet, så nu
vil jeg jo gerne have rettet det tilbage igen
når jeg så vil deaktiver instillingerne vil den have et kodeord (som jeg
ikke gav den ved aktiveringen) men uanset om jeg skriver noget eller ej så
siger den bare forkert kodeord, kan man rette det i
registreringsdatabasen??? i såfald hvor, eller er der andre gode forslag
please help

Mvh.
Jesper F.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-10-02 15:12

I news:3d9eefee$0$18168$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
skrev Jesper Franzen dette:

> [...]
> eller ej så siger den bare forkert kodeord, kan man rette det i
> registreringsdatabasen??? i såfald hvor, eller er der andre gode
Slet filen ratings.pol og ind i regedit og slet
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/Rating
(man har været på en hotline for længe når man kan huske den i kraniet...)

Der findes en længere og detaljeret forklaring here:
http://tinyurl.com/1sz1

Venlig hilsen
Sune Storgaard
Onani gør fri! -Legalize it

> [...]