Så ankom den...
Fra : Kirstine

Dato : 05-10-02 13:08

....altså den der radiatorseng. Fint nok. Efter lidt bøvl med at samle
skidtet - man er vel katte menneske *G* - kom den op at hænge. Både
Tabasco og Julius har været oppe og snuse i den...og er samstemmende
blevet enige om, at den da er okay, selvom det absolutte hit må siges at
være det papir, den var pakket ind i!

Jeg satser på, at de vil finde sengen en anelse mere interessant, når der
nu kommer blus på radiatoren...og hvis ikke, så er det så bare det
dyreste stykke papir, de længe har haft at lege med
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-10-02 13:11

Kirstine <struds@paradis.dk> writes:

> [...]
> Tabasco og Julius har været oppe og snuse i den...og er samstemmende
> blevet enige om, at den da er okay, selvom det absolutte hit må siges at

HAHA typisk katte koeb noget legetoej i en aeske og de leger med
aesken i 10 minutter og er saa helt ligeglade...;-(

> Jeg satser på, at de vil finde sengen en anelse mere interessant, når der
> nu kommer blus på radiatoren...og hvis ikke, så er det så bare det
> dyreste stykke papir, de længe har haft at lege med

Tjae, synes jeg kender det efterhaanden, har ofret en del kr paa div
legetoej og guf som bare ikke passede min model kat..;-(
Saa det ligger bare hen..;-(
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa